ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO XERAL:

No seguinte link pódese acceder á actualización do día 4 de novembro de 2020 do Protocolo COVID da Consellería de Educación. Os cambios están con letra azul:

DOCUMENTO DO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN  AO CONTEXTO COVID-19

DOCUMENTO DE DECLARACIÓN RESPONSABLE:

Por favor, asine o documento de Declaración Responsable e envíeo antes do comezo das clases ao correo:

ies.fernando.blanco.covid19@edu.xunta.gal

DOCUMENTO DE DECLARACIÓN RESPONSABLE

ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA COVID-19:

Esta enquisa NO TEN QUE ENVIALA. Pretende ser útil para que a comunidade educativa poida identificar síntomas clínicos de sospeita de ter infección por coronavirus. De presentar calquera destes síntomas avise ao instituto chamando ao 881880467 ou por email: ies.fernando.blanco.covid19@edu.xunta.gal, non acuda ao centro educativo e solicite consulta no seu centro de saúde.

ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19:

Facendo clic no seguinte link podedes acceder ao Plan de adaptación COVID completo do noso centro (actualizado o 9/11/2020):

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

INFORMACIÓN COVID-19 PARA AS FAMILIAS:

Facendo clic no seguinte link podedes acceder ao Plan de adaptación COVID para as familias (actualizado o 9/11/2020):

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID-19 PARA AS FAMILIAS

INFORMACIÓN COVID-19 PARA O ALUMNADO:

Facendo clic no seguinte link podedes acceder ao Plan de adaptación COVID para o alumnado (actualizado o 9/11/2020):

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID-19 PARA O ALUMNADO

CONTACTO COVID