webquest

Wequest

Una WebQuest consiste nunha investigación guiada, con recursos principalmente procedentes de Internet, que obriga á utilización de habilidades cognitivas elevadas, prevé o traballo cooperativo e a autonomía dos alumnos e inclúe unha avaliación auténtica Cada vez son máis utilizadas como recurso didáctico polos profesores, posto que permiten utilizar  habilidades de manexo de información, propias do Modelo curricular cognitivo respondendo así á meta educativa de aprender a coñecer postulada pola UNESCO

Unha  WebQuest  constrúse arrededor dunha tarefa atractiva que provoca procesos de pensamento superior. Trátase de facer algo coa información. O pensamento pode ser creativo ou crítico e implica-la resolución de problemas, enunciación de xuízos, análise ou síntese. A tarefa debe consistir en algo máis ca contestar a s preguntas ou reproducir o que hai na pantalla. Idealmente,  débese corresponder con algo que na vida normal fan os adultos fora da escola. (Starr, 2000b:2)

Unha WebQuest ten a seguinte estructura:

• Introducción
  • Tarefa
  • Proceso
  • Recursos
  • Avaliación
  • Conclusión
  • Autores

Ligazóns

Como crear unha Webquest Interesante páxina que permite crear unha Webquest "on line"

Biblioteca de Webquest do Miniesterio de Educación e Ciencia

Biblioteca de Webquest de aula21.net