Complementarias

ACTIVIDADES DOS DEPARTAMENTOS DE FÍSICA -QUÍMICA E TECNOLOXÍA

O martes, nas curtas da Biblioteca, A MIOPÍA

Os martes ven ver as curtametraxes da Biblioteca

SEMANA CULTURAL 2013

NA SEMANA DO 17 AO 21 DE XUÑO:

LUNS 17:

VISITA AO MUSEO DE NUCO. DE 9:20 A 10:10H.

CONFERENCIA SOBRE ALIMENTACIÓN SAN, ESTÉTICA CORPORAL E SAÚDE. DE 12:30 A 14:10H.

FINAL DE FUTBITO: DE 16:20 A 17:10H.

MARTES 18:

ARQUEOLOXÍA NO BARBANZA: DE 10:30 A 11:20

OBRADOIRO DE CAZA 1º ESO: DE 11:20 A 14:10

DÍAS SEN GLORIA. REPRESENTACIÓN TEATRAL DO CENTRO DRAMÁTICO GALEGO

REPRESENTACIÓN DA OBRA DÍAS SEN GLORIA DE ROBERTO VIDAL BOLAÑO PARA O ALUMNADO DO FÉLIX MURIEL.

Deseño para o outro 90%

O pasado xoves 17 de xaneiro o alumnado de bacharelato científico e tecnolóxico asistiu a unha conferencia impartida pola profesora Pilar Brocos profesora de Física Aplicada da Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. O título da mesma era “DESEÑO PARA OUTRO 90%: DISPOSITIVOS BASEADOS NA APLICACIÓN DE CONCEPTOS BÁSICOS DE TERMODINÁMICA”

Deseño para o outro 90%

ACTIVIDADES FIN DE CURSO (23 xuño 2011)

O xoves 23 de xuño celebramos unha serie de actividades para despedir o curso 2010-2011:
- Finais das Liguiñas deportivas de baloncesto e voleibol.
- Representación da obra "Criaturas" a cargo do grupo de teatro do noso IES. Fotos
- Entrega das orlas aos alumnos de 2º de Bacharelato. Fotos

O SÁHARA OCCIDENTAL NO NOSO IES

O 15 de abril organizáronse toda unha serie de actividades no noso centro destinadas a achegarnos á situacion política e á cultura do Sáhara occidental. Nelas contamos coa colaboración de persoas comprometidas coa problemática saharaui e de persoas saharauis residentes en Galicia.

Estas actividades tiveron reflexo na edición do Barbanza da Voz de Galicia, que deu cobertura á xornada. Picar na imaxe para ir á noticia:

Esta xornada foi a culminación de toda unha serie de actividades que se viñeron realizando durante todo o trimestre:

• Establecemento dunha jaima nun dos corredores do edificio central do IES. FOTOS.
  • Degustación de comida tradicional saharaui, organizada polo Ciclo Formativo de Atención Sociosanitaria. FOTOS.
  • Posto de venda a prol dos refuxiados saharauis e proxección de música tradicional e vídeos sobre a situación do Sáhara Occidental. FOTOS.
  • Exposición de carteis explicativos sobre a cultura, historia, xeografía, etc do Sáhara Occidental e sobre o conflito. No edificio anexo, expúxose un conto tradicional do Sáhara. FOTOS
  • Exposición de lecturas recomendadas sobre o tema, nos puntos de lectura da biblioteca.
  • Elaboración de mapas do territorio saharaui. FOTOS

« Maio 2019 »

RESOLUCIÓN DA CONVOCATORIA FCT ... (CONSULTA)

E PUNTUACIÓNS...(CONSULTA)