Terceiro trimestre

VII CERTAME DE RELATO CURTO DA FANPA

Este venres celebrouse en Pontevedra o acto de entrega de premios do VII Certame de Relato Curto convocado pola Fanpa para todos os centros da provincia. A participación nesta edición acadou unha cifra récord de case 1300 textos nas diferentes categorías e a nosa compañeira Ainara foi finalista destacada na categoría de secundaria.

O premio consistiu nun diploma acreditativo, un libro de Kalandraka e unha praza para un obradoiro de creación literaria ó que acudirá o 25 de xuño en Pontevedra. Pero, segundo a propia Ainara, o mellor premio, é, sen dúbida, o de ver publicado o seu relato nun libro ilustrado por Ramón G. Trigo e amadriñado pola escritora Concha Blanco que foi a autora homenaxeada no acto de entrega. Ademais o texto sairá publicado durante o verán no Diario de Pontevedra.

Moitos parabéns Ainara e grazas por compartir de novo as túas creacións con todos nós.

Se queres ver as imaxes preme aquí

CARREIRA POLO TERRÓN

O día 16 os rapaces de 1º da ESO reunímonos cos compañeiros da Basella para celebrar o Día das Letras Galegas  cunha carreira polo Terrón. Parecía que ía chover pero decidimos ir pasará o que pasara e ó final pasámolo moi ben. Houbo premios para os  e as máis veloces de cada instituto e como non, para os mellores lemas. A cuestión estivo difícil e, de feito, houbo empate entre as máis corredoras do Faro e entre os autores dos mellores lemas da Basella. Parabéns rapaces!

CELEBRANDO AS LETRAS

Seguimos celebrando o ano dedicado a Antonio Fraguas. Comezamos o curso recollendo lendas

TEATRO NO FARO

Este ano celebramos o Día das Letras Galegas dun xeito distinto grazas ó alumnado de 1º B que representou para nós dúas peciñas teatrais. A primeira era unha adaptación do relato "Oficina de obxectos perdidos" de Made in Galiza de Sechu Sende e a segunda, unha adaptación dun relato de Paula Carballeira.

Matescheff

O 8 de xuño realizamos a terceira edición do concurso Matescheff. Os gañadores foron Juan e Esteban de 1ºA.

Deixámosvos algunhas fotos das sobremesas presentadas:

Concurso Fotografía matemática

A alumna Carmen Oubiña carballa gañou o X concurso de fotografía matemática do instituto con este traballo:

Certame de relato curto

Aló polo mes de febreiro varios alumnos e alumnas do Faro das Lúas participaron no VI Certame de Relato Curto da Fanpa de Pontevedra e cinco deles quedaron finalistas entre os case mil cen participantes desta edición. Parabéns a todos e especialmente a Wisam, Damien, Alba, Victoria e Javier.

Este luns, 11 de xuño, celebrouse o acto de entrega de premios no Pazo da Cultura de Pontevedra e alí foron os cinco acompañados polos seus pais e irmáns. O acto incluíu unha homenaxe ao autor Antonio García Teijeiro que lles dedicou unhas palabras de agradecemento e admiración aos participantes e que lles asinou os libros ao final. Tamén puideron gozar da magnífica actuación do coro do IES Xunqueira I e como non, todos recibiron un diploma acreditativo, un libro agasallo da editorial Kalandraka e, o máis importante, un exemplar do libro no que aparecen publicados os seus relatos.

Sabemos que xa están pensando no certame do ano que vén, así que ánimo e moita sorte, rapaces!

Enórmic Banda

Este ano o acto de presentación da revista Enórmic fíxose no noso instituto o día 6 de xuño. Asistimos ao acto case todos os autores e autoras dos cómics seleccionados nesta edición, case unha vintena de profesores dos distintos centros da comarca do Salnés e todo o alumnado de 1º A do Faro das Lúas. Isabel G. Avión e Mary Rodríguez faláronnos sobre a historia da revista e sobre os cómics deste ano, pero ademais algúns rapaces aproveitaron a ocasión para dicir unhas palabras de agradecemento e para falar das súas experiencias co mundo da banda deseñada. Entre eles, os nosos compañeiros Pablo Campos de 3º de ESO e Ainara Villanueva de 1º.

Saída a Areoso

Os rapaces e rapazas de 2º ESO, aproximadamente uns 36 alumnos e alumnas, acompañados por tres profesores do Instituto saimos o venres 1 de xuño desde a praia de Espiñeiro na Illa de Arousa cara o illote de Areoso acompañados por tres monitores. O tempo non acompañaba especialmente pero o máis importante é que non facia vento e cos neoprenos non tivemos ningún problema: ata pasamos calor.

O illote de Areoso atópase a 2 kms da praia de Espiñeiro. Todos saímos en Kaiaks de dous e en grupos mixto.

De camiño ao illote paramos nunha batea onde a a monitora explicounos a importancia do cultivo do mexilón nas nosas Rías

Unha vez chegados ao illote os rapaces e rapazas bañáronse na praia e xogaron a diferentes xogos propostos polos monitores que nos acompañaban.

O illote do Areoso é un espacio natural protexido. Fai pouco tempo descubríronse restos arqueolóxicos que desgraciadamente non pudimos chegar a ver debido ao aniñamento que impedía o acceso.

O MERCADO

O venres 1 de xuño os rapaces de 1º visitamos a praza de Vilanova en dúas quendas. Para a nosa sorpresa, estaba moi alegre e engalanada con motivo da celebración do Día Internacional dos Mercados que foi o 26 de maio.

Os praceiros e praceiras portáronse de marabilla con nós, contestándonos a todo o que lles preguntabamos e máis. Grazas a eles cubrimos rapidamente unha ficha na que tiñamos que escribir en galego os nomes dos peixes, verduras e froitas que había á venda ese día. E como traballamos tan rápido, aínda tivemos tempo de comprar algo de “merenda” antes de volver ao instituto.