Orientación

Xefatura de departamento  Orientadora
María Pérez Espasadín
 Pedagoxía Terapéutica

Pode consultarse o Plan Anual de Orientación correspondente ao curso actual na seguinte ligazón.

Bolsas de estudo para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Publicada a convocatoria de bolsas e axudas do Ministerio de Educación para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo no curso académico 2022-23.

Prazo de presentación: dende o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022.

Máis información sobre estas axudas nas seguintes ligazóns:

Información para os alumnos de PT ante o coronavirus

Ola a todos e todas:

Ante a situación de suspensión das clases decretada pola Xunta de Galicia, quero informar aos meus  alumnos/as, que  se poden por  en comunicación comigo, ou a través da xefa de estudos, ou a través dos  profesores de lengua castelá ou matemáticas.

Tedes que saber que isto non son unhas vacacións. Podedes facer as actividades que vos indiquei para casa dos libros de lengua e matemáticas,  intentada seguir un horario para facelas, polas mañás e a mesma hora.

Saudos

A profesora de Pedagoxía Terapeútica Carmen López Arias.

Tamén podedes traballar, se tedes os medios para facelo con estas páxinas web

ESTAS TAREFAS SON PARA TODOS OS ALUMNOS/AS DE 1º E 2º DA ESO, QUE ACUDEN Á AULA DE PT CON CARMEN.

Para acceder ás tarefas de PT, hai que premer no ficheiro anexo relacionado coa tarefa, débese premer nos enlaces da segunda columna (dereita), e abrir nunha  ventana nova.

Cando rematedes as actividades do libro, facedes éstas.

Non fai falta que teñades impresora. Facédelas na libreta.

TAREFAS PT FICHEIROS ANEXOS
TAREFAS PT

Ficha de matemáticas 1

Ficha de matemáticas 2

Ficha de comprension lectora 1

Ficha de comprension lectora 2

Ficha de comprension lectora 3

Ficha de comprension lectora 4

Ficha de lengua 1

Ficha de lengua 2

Ficha de lengua 3

Charlas para ESO, FP Básica e 1º Bacharelato organizadas por Orientación.

O pasado 14 de marzo, a Garda Civil impartiu varias charlas sobre Riscos en Internet, Bullying e ciberacoso, Violencia de xénero e Consumo de drogas destinadas ao alumnado de ESO, 1º de Bacharelato e FP Básica. Esta actividade foi organizada polo Departamento de Orientación,  dentro do Plan Director.