Linguas clásicas

Función

Mª Isabel Álvarez Baños
Xefa de Departamento

No documento adxunto pode consultarse a programación didáctica do curso actual.

Tamén está accesible a programación do curso 2016 17.

Teatro Grecolatino en Ourense

Enviado por iesproval o Mér, 2017-03-15 10:19

O pasado 15 de marzo o alumnado de Linguas Clásicas e do Clube de lectura A tiro limpo asistiu en Ourense á representación dunha versión da Medea do traxediógrafo grego Eurípedes, representada polo grupo coruñés El ruiseñor.

Preme aquí para ver as fotos desta xornada.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 17:09

24 de agosto do ano 79 dC. O Vesubio entra en erupción e a lava soterra Pompeia.  ¿Queres coñecer como era a vida en Pompeia nese momento? Descúbreo na nosa bibloteca ou neste percorrido fotográfico.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio:  unha exposición organizada polo Clube de lectura A tiro limpo coa colaboración de alumnado de Xeografía e Historia de 1º de ESO e Linguas Clásicas de 1º Bacharelato.

Natale di Roma

Enviado por iesproval o Mar, 2016-05-03 00:23

O pasado 21 de abril cumplíronse os 2769 anos da fundación de Roma.

E para celebralo, dende o departamento de linguas clásicas organizaouse unha degustación de productos clásicos da gastronomía de Roma. Aqui pode verse unha escolma dos mellores productos que elaboraron alumnos de bacharelato e que poido degustar toda a comunidade educativa.

Edipo Rei

Enviado por iesproval o Ven, 2016-04-29 11:32

Edipo Rei de Sofocles. A terrible e triste historia dun home, pai e irmán dos seus propios fillos, fillo e esposo da mesma muller, que descobre que matou ao seu pai.

Unha auténtica traxedia grega á que, no marco das Xornadas de Teatro Grecolatino organizadas pola Sociedade Española de Estudios Clásicos, asistiron 49 alumnos de 4º ESO e 1º, 2º de Bacharelato de Humanidades. Foi o 11 de abil no Auditorio de Ourense.

Neste enlace pode consultarse a galería fotográfica deste envento.

Programación do departamento 2015-16

Enviado por iesproval o Mar, 2016-01-12 16:42

Pode consultarse a programación do departamento no arquivo adxunto.

Exposición de soportes de escritura

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 11:00

Na biblioteca do centro disfutamos de unha exposición na que os alumnos puideron experimentar distintos xeitos de escritura ao longo da historia.

Podedes ver mais fotografías clicando na imaxe:

escrituras

Xornada de cociña grega e romana

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 10:49

O departamento de Linguas Clásicas organizou un concurso de cociña que recibiu unha entusiasta participación de todo o centro

Podedes acceder á galería de imaxes clicando na foto:

Cociña romana

Saída didáctica ás "Xornadas de teatro greco-latino" en Ourense

Enviado por iesproval o Dom, 2015-04-12 09:02

Os alumnos de 1º e 2º de Bacharelato de Humanidades asistiron á obra "Las Bacantes de Eurípides", á que tamén acudiron representantes da SEEC (Sociedad Española de Estudios Clásicos) e a Conselleira de Cultura.

Teatro clásico

Podes acceder á reportaxe gráfica clicando na imaxe:

Eurípides