Linguas clásicas

Mª Isabel Álvarez Baños
Vicedirectora
Xefa de Departamento

No documento adxunto pode consultarse a programación didáctica do curso actual.

Teatro Grecolatino en Ourense

Enviado por iesproval o Mér, 2017-03-15 11:19

O pasado 15 de marzo o alumnado de Linguas Clásicas e do Clube de lectura A tiro limpo asistiu en Ourense á representación dunha versión da Medea do traxediógrafo grego Eurípedes, representada polo grupo coruñés El ruiseñor.

Preme aquí para ver as fotos desta xornada.

Natale di Roma

Enviado por iesproval o Mar, 2016-05-03 01:23

O pasado 21 de abril cumplíronse os 2769 anos da fundación de Roma.

E para celebralo, dende o departamento de linguas clásicas organizaouse unha degustación de productos clásicos da gastronomía de Roma. Aqui pode verse unha escolma dos mellores productos que elaboraron alumnos de bacharelato e que poido degustar toda a comunidade educativa.

Edipo Rei

Enviado por iesproval o Ven, 2016-04-29 12:32

Edipo Rei de Sofocles. A terrible e triste historia dun home, pai e irmán dos seus propios fillos, fillo e esposo da mesma muller, que descobre que matou ao seu pai.

Unha auténtica traxedia grega á que, no marco das Xornadas de Teatro Grecolatino organizadas pola Sociedade Española de Estudios Clásicos, asistiron 49 alumnos de 4º ESO e 1º, 2º de Bacharelato de Humanidades. Foi o 11 de abil no Auditorio de Ourense.

Neste enlace pode consultarse a galería fotográfica deste envento.

Programación do departamento 2015-16

Enviado por iesproval o Mar, 2016-01-12 17:42

Pode consultarse a programación do departamento no arquivo adxunto.

Exposición de soportes de escritura

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 12:00

Na biblioteca do centro disfutamos de unha exposición na que os alumnos puideron experimentar distintos xeitos de escritura ao longo da historia.

Podedes ver mais fotografías clicando na imaxe:

escrituras

Xornada de cociña grega e romana

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 11:49

O departamento de Linguas Clásicas organizou un concurso de cociña que recibiu unha entusiasta participación de todo o centro

Podedes acceder á galería de imaxes clicando na foto:

Cociña romana

Saída didáctica ás "Xornadas de teatro greco-latino" en Ourense

Enviado por iesproval o Dom, 2015-04-12 10:02

Os alumnos de 1º e 2º de Bacharelato de Humanidades asistiron á obra "Las Bacantes de Eurípides", á que tamén acudiron representantes da SEEC (Sociedad Española de Estudios Clásicos) e a Conselleira de Cultura.

Teatro clásico

Podes acceder á reportaxe gráfica clicando na imaxe:

Eurípides