Educación Física

Cargo

Función

Jorge Arietto García Xefe de departamento

A programación didáctica do presente curso pode consultarse na seguinte ligazón

Fútbol Gaélico

O martes 28 de maio o alumnado de 4º de ESO da matería Educación Física participou nunha xornada deportivo-recreativa de fútbol gaélico promovida polo clube Turonia Gondomar FG.

Trátase dun deporte que ten as súas orixes no século XVI e que, ademáis de ser moi completo a nivel motriz, fomenta valores coma o respecto polo rival, a coeducación, o xogo limpo e o compañeirismo.

No campo municipal As Gaiandas, os rapaces e rapazas recibiron unhas nocións básicas que logo puxeron en práctica nun campionato triangular. A noso agradecemento a Gonzalo, presidente do clube, e ao seu equipo técnico polo seu bo facer.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FutbolGaelico

37 Semana da Froita

Na última semana de maio realizamos unha nova edición da Semana da Froita, unha actividade enmarcada no Fomento de actividades saudables. E xa imos pola 37 edición.

II Concurso de Fotografía Serra da Groba

Neste curso desenvolveuse a II Edición do Concurso de Fotografía Serra de Groba.

E os gañadores foron Jairo Rouco Maciel (1º ESO A) na categoría de fotografía en cor e Iago Vasconcellos Cabral (1º Bacharelato) na catergoría de fotografía en cor. Noraboa aos premiados!!

No seguinte enlace poden consultarse as fotos do evento.

Gañadores do torneo de Hóckey

Rematado o torneo de hockey. que se desenvolveu durante os segundos recreos, resultou gañador o equipo Seco Nuggets. Pode consultarse a clasificación no documento adxunto.

Trátase dunha actividade que, organizada e coordinada polo Departamento de Educación Física, busca dinamizar o recreo para aumentar a actividade física deportiva, potenciar o desenvolvemento das relacións interpersoais e da educación en valores así como motivar ao alumnado na realización de actividade física.Todo eso encadrado nun proxecto global de promoción de estilos de vida saúdables que se realiza no centro e que inclúe, entre outras accións, outras competicións deportivas ou as Semanas  da Froita.