Curso 2012-13

Enviado por Anónimo o Mar, 2013-06-04 06:51
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize a free photo slideshow

Programa da Romaría das Letras 2013

Enviado por iesproval o Mér, 2013-05-15 22:07

cabeceira cartel romaria das letrasAdxunto arquivo pdf co programa da Romaría das Letras

Romaría das Letras en Proval

Enviado por iesproval o Ven, 2013-05-03 11:14

cartaz romaria das letras 2013

O 20 de maio, no mes das Letras Galegas, vaise celebrar por primeira vez no IES Proval a romaría das letras. Será un día de festa, de portas abertas a todos os pais e nais do noso alumnado que desexen participar connosco nunha xornada de apego á nosa cultura e á nosa lingua. Unha xornada de festa, de música, de cancións, de xogos, de bailes e de teatro e, por suposto, de xantar compartido, de cousas de noso coas que queremos disfrutar xuntos: o alumnado, os traballadores da comunidade educativa e os pais e nais. Sirvan pois estas palabras de convite e cálida acollida á nosa romaría agardando contar coa participación de todos e todas. Grazas! A Dirección

ACTUACIÓNS DO ENTROIDO, 1ª parte

Enviado por Anónimo o Xov, 2013-02-21 07:30

Aquí temos a presentación coas fotos das fantásticas actuacións dos primeiros e dos terceiros. Nunha próxima entrega teremos as actuación de 4º, bacharalato e profes. Disfrutade!

A QUEIMA DO MECO/RECORTEITOR

Enviado por Anónimo o Dom, 2013-02-17 11:07

DESFILE ENTROIDO 2013

Enviado por Anónimo o Dom, 2013-02-17 10:47
01/01/2013
Europe/Madrid

Xa tedes aquí a presentación das fotos do desfile do entroido do pasado 8 de febreiro. Máis adiante subiremos as presentacións coas fotos das actuacións e da queima do meco-recorteitor. Disfrutade!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free picture slideshow generated with Smilebox

PREMIOS ENTROIDO 2013

Enviado por iesproval o Ven, 2013-02-15 11:38

Felicitamos a todos os participantes no Entroido de este ano, por todo o traballo que pasaron tanto na elaboración de traxes como nas coreografías e representacións. O resultado foi espectacular e nos fixo pasar a todos unha mañá inesquecible.

Os premios foron os seguintes:

Mellor interpretación coreográfica:

1º premio: 3º ESO A "Cine mudo"

2º premio: 3º ESO B "Mary Poppins"

Mellor comparsa:

1º premio: 3º ESO B "Mary Poppins"

2º premio: 3º ESO A "Cine mudo"

Mellor disfraz individual: os dous ganadores pertencen á comparsa "Toy story" de 1º Bacharelato

Brais Rodríguez "Buzz Light Year" e Xédar Vieites "Bailarina"

Disfraz mais orixinal:

"Fran de la jungla" protagonizado polos compañeiros de 1º Bacharelato Miguel Villar, Roi Méndez e Santiago Velayos.

Accesits:

1º ESO A: "Cazafantasmas"

!º ESO B "Os picapedra"

2º ESO A: "Branca Neves e os sete enaniños"

4º ESO A e B: "Men in Black"

Entroido 2013

Enviado por iesproval o Lun, 2013-02-04 17:38

cartel entroido 2013 provalXa temos cartel do Entroido 2013. Achéganse en formato pdf, o propio cartel, o programa de actividades, as instrucións de participación e tamén a letra dunha simpática murga, Don Recorteitor, que vai dar moito que falar.

Ánimo e a participar!

Remata a semana de actividades pola catástrofe do Prestige

Enviado por iesproval o Sáb, 2012-11-17 10:42

conferencia proval semana catástrofe prestigeExposicións, música, recitado de poesías e conferencias foron as actividades que levamos adiante ao longo da semana para lembrar a catástrofe e, tamén, coma homenaxe a todos os que traballaron arreo para paliar o desgoberno das autoridades, que nun principio quixeron sacarlle importancia á desfeita monumental. Tanto o Faro de Vigo coma Valmiñorinfo publicaron reseñas dos actos. Grazas aos dous.