Curso 2014-15

Conferencias no Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-06-27 10:39

Ao longo do curso disfutamos das seguintes conferencias:

"NOSOTROS (cristianos viejos) y LOS OTROS (musulmanes, moriscos, marranos): HIJOS de un MISMO DIOS, HIJOS de ARISTÓTELES", co catedrático de filosofía Jorge Álvarez Yágüez, "Física Re-Creativa: ClickOnPhysics" co profesor Benito Vázquez Dorrío, e "Un futuro incerto: claves para o éxito", co profesor Pedro Pablo Gallego Veigas, Universidade de Vigo.

Mais imaxes

Mais información: ficheiros adxuntos

Seguridade Vial en Escolas Proval

Enviado por iesproval o Xov, 2015-06-18 08:59

Vial1

Os alumnos de 1º ESO disfrutaron de unha mañán de apendizaxe de Seguridade Vial no centro, organizada pola Policia Local.

Podedes ver mais imaxes clicando aquí

Gran campionato de ping-pong Escolas Proval Abril 2015

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-04-25 13:58

Os alumnos Javier Alborés e Jesús Herranz de PCPI-B disputaron a gran final do campionato de ping-pong abril de 2015. O gañador do evento foi Jesús Herranz nun disputadísimo partido a tres xogos.

O campionato foi promovido e xestionado polos propios alumnos. As mesas preto da cafetería no recreo foi o punto de encontro para a disputa deste campionato.

Concerto de Ses

Enviado por iesproval o Ven, 2015-03-13 18:17

O venres 13 de Marzo actuou en Escolas Proval Ses: "Rockeira con alma de pandereta, muller e galega".

A artista, xunto co guitarrista Tito Calviño, ofreceu un concerto impactante, no que disfrutamos da súa enorme capacidade de comunicación co alumnado. Foi unha demostración de profesionalidade, entrega, humor e canto á solidaridade e a liberdade.

Accede ás imaxes do concerto clicando aquí

Entroido 2015

Enviado por iesproval o Mar, 2015-02-24 13:31

Cartaz entroido 15

cartel entr 15

O venres 13 de febreiro Escolas Proval volveu a vivir, un ano mais, un Entroido cheo de cores e festa, gracias ao esforzo e a imaxinación de todos os participantes.

Accede as imaxes do Entroido 2015 premendo aquí

Accede aos cartaces de Entroido feitos en clase de Plástica, en 1º da ESO, clicando aquí

Día da Paz 2015

Enviado por iesproval o Xov, 2015-02-12 23:29

Os alumnos de música ofrecéronnos o 30 de Xaneiro un "Flashmob" para celebrar o día da Paz, como podedes apreciar neste video:

Saída didáctica ao Esteiro do Miño

Enviado por iesproval o Mar, 2015-02-10 13:18

Saída didáctica co alumnado de 1º da ESO ao Esteiro do Miño, organizada polo departamento de Ciencias Naturais, acompañados por os profesores da materia  Josefa Fernández e Salvador Rodríguez en colaboración co grupo ecoloxía Anabam. "http://www.anabam.org"

esteiro5

Podedes ver mais imaxes e explicacións aquí

Xornada de Recursos, Resíduos e Responsabilidade no nocturno.

Enviado por iesproval o Xov, 2014-12-04 19:06

O pasado 26 de Novembro os profesores Chechu e Pura(do grupo Recursos, Resíduos e Responsabilidade),  organizaron, entre outras, as seguintes actividades, para o alumnado de nocturno:

O biólogo Cesar Lema

Amosounos o seu coche diesel que funciona usando como combustible aceite usado de cociñar, edirixiu un obradoiro de elaboración de viseiras con cartón. Podedes descargar cómo se utiliza o aceite de combustible dende o arquivo adxunto.

O profesor Fernado Rei e algún alumno do ciclo de Electrónica.

Mostráronnos como vai o traballo que están a facer para instalar a iluminación do claustro con lámpadas leds.

Podedes ver mais detalladas as actividades no arquivo adxunto, e as imaxes na galería

Viseiras César Lema

25 de Novembro: Día contra a violencia de xénero

Enviado por iesproval o Xov, 2014-12-04 00:03

día viol.

O martes 25 de novembro os alumnos de música de 4º da ESO interpretaron unha Performance con motivo da celebración do día mundial contra a violencia de xénero. Aquí está o video.

Samaín e magosto 2014

Enviado por iesproval o Sáb, 2014-11-08 23:10

SAMAÍN14

O Samaín e o magosto chegaron xuntos á Escolas Proval o pasado día 30 de Outubro.

Ese día os alumnos da ESO disfrutaron do concurso de cabazas decoradas, xogos populares, cantina e  magosto ó aire libre, e unha Casa do Terror moi emocionante.

Felicitacións ao profesorado, e ao alumnado de 4º, que tanto traballaron para facelo posible.

Podedes ver as imaxes clicando aquí