Curso 2014-15

Conferencias no Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-06-27 09:39

Ao longo do curso disfutamos das seguintes conferencias:

"NOSOTROS (cristianos viejos) y LOS OTROS (musulmanes, moriscos, marranos): HIJOS de un MISMO DIOS, HIJOS de ARISTÓTELES", co catedrático de filosofía Jorge Álvarez Yágüez, "Física Re-Creativa: ClickOnPhysics" co profesor Benito Vázquez Dorrío, e "Un futuro incerto: claves para o éxito", co profesor Pedro Pablo Gallego Veigas, Universidade de Vigo.

Mais imaxes

Mais información: ficheiros adxuntos

Seguridade Vial en Escolas Proval

Enviado por iesproval o Xov, 2015-06-18 07:59

Vial1

Os alumnos de 1º ESO disfrutaron de unha mañán de apendizaxe de Seguridade Vial no centro, organizada pola Policia Local.

Podedes ver mais imaxes clicando aquí

Saída a Vigo dos alumnos de Ciclo de Administrativo

Enviado por iesproval o Mér, 2015-06-03 08:42

Os alumnos de Administrativo visitaron as instalacións do Porto de Vigo, e aproveitaron tamén para ver  o Museo da Conserva, como podedes ver nestas imaxes:

Puerto 15

Museo 15

Exposición de soportes de escritura

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 11:00

Na biblioteca do centro disfutamos de unha exposición na que os alumnos puideron experimentar distintos xeitos de escritura ao longo da historia.

Podedes ver mais fotografías clicando na imaxe:

escrituras

Xornada de cociña grega e romana

Enviado por iesproval o Xov, 2015-05-28 10:49

O departamento de Linguas Clásicas organizou un concurso de cociña que recibiu unha entusiasta participación de todo o centro

Podedes acceder á galería de imaxes clicando na foto:

Cociña romana

ExpoElectrónica Proval (3 de Xuño)

Enviado por iesproval o Mér, 2015-05-27 16:38

ExpoElectrónica Proval é unha xornada de portas abertas onde podes ver os proxectos que se desenvolven nos ciclos formativos de Electrónica  do IES Escolas Proval.

A xornada está especialmente organizada para pais, fillos e calquera familiar ou amigo que queira coñecer o tipo de formación que se imparte no centro. Da man dos propios profesores e alumnos, coñecerás todas as vantaxes profesionais que ofrecen os nosos ciclos de FP aos alumnos.

ExpoElectrónica Proval

Mais imaxes clicando aquí

Enlaces a reseñas en xornáis:

La Voz de Galicia

Faro de Vigo

SEMANA MUNDIAL DA INMUNIZACIÓN (24-30 ABRIL)

Enviado por iesproval o Dom, 2015-04-26 11:29

O Gupo de  investigación de inmunoloxía da Universadade de Vigo, en colaboración coa Sociedad Española de  Inmunología (SEI), convoca un concurso de traballos sobre a importancia das vacunas hoxe en día.

O alumnado de 3º ESO na materia de Bioloxía e Xeoloxía foi convidado a participar , con actividades de formato libre.

día inmunoloxía

Neste link podedes ver a publicación das vosas actividades, moitas gracias pola vosa colaboración: Actividades 3º ESO Proval

Mais información

Gran campionato de ping-pong Escolas Proval Abril 2015

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-04-25 12:58

Os alumnos Javier Alborés e Jesús Herranz de PCPI-B disputaron a gran final do campionato de ping-pong abril de 2015. O gañador do evento foi Jesús Herranz nun disputadísimo partido a tres xogos.

O campionato foi promovido e xestionado polos propios alumnos. As mesas preto da cafetería no recreo foi o punto de encontro para a disputa deste campionato.

Concerto de Ses

Enviado por iesproval o Ven, 2015-03-13 17:17

O venres 13 de Marzo actuou en Escolas Proval Ses: "Rockeira con alma de pandereta, muller e galega".

A artista, xunto co guitarrista Tito Calviño, ofreceu un concerto impactante, no que disfrutamos da súa enorme capacidade de comunicación co alumnado. Foi unha demostración de profesionalidade, entrega, humor e canto á solidaridade e a liberdade.

Accede ás imaxes do concerto clicando aquí

Entroido 2015

Enviado por iesproval o Mar, 2015-02-24 12:31

Cartaz entroido 15

cartel entr 15

O venres 13 de febreiro Escolas Proval volveu a vivir, un ano mais, un Entroido cheo de cores e festa, gracias ao esforzo e a imaxinación de todos os participantes.

Accede as imaxes do Entroido 2015 premendo aquí

Accede aos cartaces de Entroido feitos en clase de Plástica, en 1º da ESO, clicando aquí