Curso 2015-16

Anuario de actividades

Enviado por iesproval o Dom, 2016-06-26 21:01

Neste enlace pode consultarse o Anuario de actividades do curso 2015 16 elaborado pola Vicedirección.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 17:09

24 de agosto do ano 79 dC. O Vesubio entra en erupción e a lava soterra Pompeia.  ¿Queres coñecer como era a vida en Pompeia nese momento? Descúbreo na nosa bibloteca ou neste percorrido fotográfico.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio:  unha exposición organizada polo Clube de lectura A tiro limpo coa colaboración de alumnado de Xeografía e Historia de 1º de ESO e Linguas Clásicas de 1º Bacharelato.

O clube de lectura "A tiro limpo" presenta...

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 17:02

O pasado 22 de xuño, último día de clase, puidemos disfrutar de O caso da mansión Watersdown, un xogo-almorzo ao estilo de 10 negritos de Agatha Chistie. E aquí poden verse as fotos do evento.

Premiados no I Consurso de Fotografía "Serra da Groba"

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 16:44

Xa temos gañadores do I Concurso de Fotografía Serra da Groba, auspiciado polo clube de lectura A tiro limpo.

Primeiro premio para Lidia Pérez Alonso (1º Bacharelato B):

Accesit para David Da Costa Piñeiro (1º CFGM Xestión Administratva):

Acto de graduación de 4º de ESO

Enviado por iesproval o Mér, 2016-06-22 22:19

O 16 de xuño desenvolveuse o Acto de graduación do alumnado de 4º ESO deste curso 2015-16. Profesorado e familias organizamos esta pequena homenaxe para o noso alumnado que remata a ESO. Parabéns!!!

Aquí van algunhas fotos deste evento.

Libros raros na biblioteca

Enviado por iesproval o Xov, 2016-06-09 11:14

Dende fai unhas semanas pode visitarse na biblioteca a exposición Libros raros organizada polo Clube de Lectura A tiro limpo.

Xa se pode acceder á galería de fotos deste evento.

Seminario Educación Vial

Enviado por iesproval o Xov, 2016-06-09 11:06

Xa está dispoñible a galería de fotos do Seminario de Educación Vial no que participou o alumnado de 1º de ESO o pasado 18 de maio.

Galería de fotos da visita-concerto á ESAD

Enviado por iesproval o Dom, 2016-06-05 22:35

Está dispoñible a galería de fotos da visita á  Escola Superior de Arte Dramática (ESAD) de Vigo o pasado 4 de maio por parte de alumnado de música baixo a supervisión da profesora Paula Carreras.

Xornada de portas abertas: Expoelectrónica 2016

Enviado por iesproval o Dom, 2016-05-29 19:46

O mércores 1 de xuño desenvolveuse unha nova xornada de portas abertas cos traballos e proxectos que realizamos nos Ciclos Formativos de Electrónica.

Asi recolleu a prensa esta nova edición de Expoelectrónica:

Tamén está dispoñible a galería de fotos deste evento.

Galería de fotos do Día da Inmunoloxía

Enviado por iesproval o Mér, 2016-05-25 12:20

Xa está dispoñible a galería de fotos da charla a cargo da Catedrática da Universidade de Vigo África González, responsable do Centro de Investigacións Biomédicas. Celebrouse no marco das actividades do Día Internacional da Inmunoloxía organizadas polo Dpto. de Bioloxía e Xeoloxía.