Premios e Innovación Educativa

2º premio no Concurso Galego de Robótica 2016

Enviado por iesproval o Mar, 2016-04-26 17:23

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, polo 2º premio acadado nesta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia.

Pode consultarse o álbum deste evento así como as reseñas de Igaciencia (con abundante información) e da prensa.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-17 14:19

Os profesores do Departamento de Electrónica Carmen Currás  e Fernando Rodríguez, responsables do proxecto Videorockola, veñen de recibir en Madrid o Premio Nacional de Calidad e Innovación en FP. O acto de entrega celebrouse na Biblioteca Nacional e foi presidido polo ministro de Educación, Íñigo Martínez de Vigo.

Pódese consultar máis información no seguinte enlace da Consellería, do Ministerio e de prensa. Tamén hai dispoñible unha galería de fotos do evento.

Gañadores dos 1º e 3º premios da Olimpiada de Xeoloxía

Enviado por iesproval o Ven, 2016-02-19 00:57

Dous alumnos do IES Escolas Proval acaban de gañar o 1º e 3º premio na fase provincial da Olimpiada de Xeoloxía.

Noraboa!!!

Pode consultarse máis información no seguinte enlace.

O IES Escolas Proval: premio por un proxecto de innovación tecnolóxica desenvolvido durante o curso escolar 2012-2013

Enviado por iesproval o Dom, 2014-01-19 13:40

O IES Escolas Proval foi merecedor dun premio por valor de 10.000 € na convocatoria realizada pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se convocan premios a proxectos de innovación tecnolóxica desenvolvidos durante o curso escolar 2012-2013 en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, onde se impartan ensinanzas de Formación Profesional. O proxecto premiado foi a exposición Expoelectrónica Proval: Un proxecto colaborativo de innovación e difusión para os novos ciclos de electrónica, realizada no terceiro trimestre do pasado curso. Parabéns da comunidade educativa do IES Escolas  Proval aos alumnos e profesorado do Departamento de Electrónica polo éxito do traballo desenvolvido.

No Faro de Vigo do pasado 6 de xaneiro aparece unha reseña do resultado da convocatoria, na que, xunto co noso, resultaron premiados outros oito centros galegos.

Expoelectrónica Proval 2013