Premios e Innovación Educativa

Premios á excelencia en 2º Bacharelato

Enviado por iesproval o Sáb, 2019-07-13 00:00

Parabéns á nosa alumna do bacharelato de Ciencias Elena García Herbello ao ser galardoada no Acto de recoñecemento da USC aos mellores expedientes de centros de ensino medio de Galicia.O evento desenvolveuse o 4 de xullo no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela e nel participaron os estudantes cunha cualificación superior a 9 de media entre a parte obrigatoria da ABAU e o bacharelato.

Lembremos que Elena xa obtivera neste curso unha matrícula de honra, ao igual ca Jaime Martínez Veiro, do bacharelato de Humanidades e ciencias sociais. Ademais tamén se presentou ás probas dos Premios extraordinarios de bacharelato que tiveron lugar o 27 de xuño.

Preme a foto inferior para ver algunha das fotos do acto de entrega dos premios

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PremioExcelencia2Bac

2º Premio na V Olimpíada de Xeografía

Enviado por iesproval o Mér, 2019-02-27 13:58

O alumnado de 2º de Bacharelato de CC Sociais do noso centro ven de participar na V Olimpíada de Xografía, celebrada o pasado venres 22 de Febreiro na Facultade de Xeografía e Historia da USC.

Tras acadar o 2º posto, estamos clasificados para participar na Olimpíada a nivel estatal que se celebrara en Murcia no mes de abril

Selecciona a fotografía inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> OlimpiadaXeografía

Clara Rei e Laura Álvarez, gañadoras de Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-10-13 18:17

Laura Álvarez e Clara Rei acaban de gañar o premio Explícoche Matemáticas 2.0 na categoría de video mellor valorado polos internatuas.

Aquí se pode visualizar novamente este vídeo:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Nesta categoría tamén se menciona outro vídeo das gañadoras así como o vídeo Buscando Pi na circunferencia das alumnas  Nazaret Álvarez, Nerea Fernández e Naima Mera.

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Premio de Innovación a OlloSip de Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:30

Ollosip, proxecto coordinado polos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez e desenvolto nas aulas como froito da colaboración entre o IES Escolas Proval e o IES Ricardo Mella de Vigo, ven de acadar un dos premios a Proxectos de Innovación da Consellería de Educación.

Ollosip é un sistema que integra videovixiancia, control de accesos ou voz IP, entre outras prestacións e está desenvolto totalmente nos centros participantes en base a unha Raspberry Pi. Acaba de ser presentado na edición de Expelectrónica celebrada o 28 de maio no noso IES

Así recolle a prensa este premio:

2º premio no Concurso Galego de Robótica 2016

Enviado por iesproval o Mar, 2016-04-26 18:23

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, polo 2º premio acadado nesta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia.

Pode consultarse o álbum deste evento así como as reseñas de Igaciencia (con abundante información) e da prensa.

Finalistas do 8º Consurso galego de Robótica

Enviado por iesproval o Xov, 2016-04-21 13:56

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, segundos clasificados e finalistas condicionados na primeira semana de actividade desta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica 2016.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-17 15:19

Os profesores do Departamento de Electrónica Carmen Currás  e Fernando Rodríguez, responsables do proxecto Videorockola, veñen de recibir en Madrid o Premio Nacional de Calidad e Innovación en FP. O acto de entrega celebrouse na Biblioteca Nacional e foi presidido polo ministro de Educación, Íñigo Martínez de Vigo.

Pódese consultar máis información no seguinte enlace da Consellería, do Ministerio e de prensa. Tamén hai dispoñible unha galería de fotos do evento.

Proval, na fase nacional da Olimpiada de Xeoloxía

Enviado por iesproval o Mér, 2016-03-02 01:15

O alumno Iago López de 1 de Bacharelato, campión provincial e  subcampión autonómico na VII edición da Olimpiada de Xeoloxía, participará na fase nacional a celebrar en Jaca o 7 e 8 de abril.

Gañadores dos 1º e 3º premios da Olimpiada de Xeoloxía

Enviado por iesproval o Ven, 2016-02-19 01:57

Dous alumnos do IES Escolas Proval acaban de gañar o 1º e 3º premio na fase provincial da Olimpiada de Xeoloxía.

Noraboa!!!

Pode consultarse máis información no seguinte enlace.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-12-12 12:10

A videorockola, un proxecto desenvolvido polo alumnado de 2º curso do Ciclo Superior de Mantemento Electrónico baixo a coordinación dos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez, acaba de recibir un 3º Premio á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional

Noraboa aos premiados!!

Pode consultarse a resolución no BOE aquí e información de prensa aquí.