Leonardo da Vinci

Programa Leonardo da Vinci en Proval

Enviado por iesproval o Ven, 2013-07-05 10:28

O IES Escolas Proval está seleccionado para  un programa de Movilidade IVT dentro do Programa LEONARDO DA VINCI.

Con este programa os alumnos de Ciclos Formativos de Grado Medio poden facer a súa formación en centros de traballo (FCT) en empresas suízas por un período de 12 semanas.

Convocatoria 2014-2015

• Mobilidades IVT (para a realización do módulo de FCT)

Periodo Marzo-Maio 2015: Para alumnos da oferta modular ou do réxime ordinario que superen todos os módulos en Marzo

Criterios de selección