Plantación de árbores autóctonas no Monte Comunal de Couso

Como en anos anteriores, o IES Escolas Proval colabora na reforestación con árbores autóctonas (carballo, loureiro, castiñeiro, acivro) no monte veciñal en mancomún, neste caso coa Comunidade de Montes de Couso que, como en anteriores ocasións, nos ofrece o seu espazo.

Nas fotos podemos ver ao alumnado de 2º de ESO plantando árbores, no monte do Facho, en Gondomar. E tamén podemos ver ao alumnado de 1º de ESO que está a facer o viveiro, a partir de landras e castañas recollidas este ano, para poder sementar o curso que ven as arboriñas xa crecidas.

Organizamos esta actividade dende o proxecto RRR que ten como obxectivo xeral o coidado do medio a partir da toma de conciencia da nosa incidencia nel.

Preme na foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> PlantacionCouso

album | by Dr. Radut