Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Lun, 2018-06-25 10:00

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Fondo solidario de libros de texto e material escolar: Listas de axudas

Enviado por iesproval o Mar, 2019-07-16 18:25

Nesta táboa pode consultarse as listas de admitidos, excluídos así como as axudas para a adquisición de libro de texto e material escolar.

Lista provisional de admitidos a fondolibros
Lista provisional de axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2019/20

Enviado por iesproval o Mar, 2019-07-16 12:04

Alumnado que vaia cursar 1º de Ciclos do réxime ordinario ou calquera módulo de adultos

Alumnado que promociona de 1º a 2º no réxime ordinario (incluído STI)
  • Todo este alumnado está admitido.

Unha viaxe a Madrid....coa Historia da Arte

Enviado por iesproval o Mar, 2019-07-16 01:03

Nestes últimos cursos o alumnado de Historia da Arte completou a súa formación coa visita a museos e monumentos de Madrid. Neste vídeo recóllese unha escolma comparativa das fotografías desta actividade.

Premios á excelencia en 2º Bacharelato

Enviado por iesproval o Sáb, 2019-07-13 00:00

Parabéns á nosa alumna do bacharelato de Ciencias Elena García Herbello ao ser galardoada no Acto de recoñecemento da USC aos mellores expedientes de centros de ensino medio de Galicia.O evento desenvolveuse o 4 de xullo no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela e nel participaron os estudantes cunha cualificación superior a 9 de media entre a parte obrigatoria da ABAU e o bacharelato.

Lembremos que Elena xa obtivera neste curso unha matrícula de honra, ao igual ca Jaime Martínez Veiro, do bacharelato de Humanidades e ciencias sociais. Ademais tamén se presentou ás probas dos Premios extraordinarios de bacharelato que tiveron lugar o 27 de xuño.

Preme a foto inferior para ver algunha das fotos do acto de entrega dos premios

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PremioExcelencia2Bac

Graduacións curso 2018 19

Enviado por iesproval o Xov, 2019-07-11 02:04

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato

E aquí poden consultarse as palabras que a Dirección do centro lle adicou aos nosos titulados.

Intercambio co IES Daviña Rey

Enviado por iesproval o Mar, 2019-05-28 19:08

Despois dun ano de intercambio epistolar continuado entre o alumnado de 1 bacharelato do IES Escolas Proval co do IES Francisco Daviña Rey, por fin tivo lugar o encontro o pasado 20 de xuño.Os rapaces por fin puideron pórlles cara aos remitentes das súas cartas no contorno paradisíaco das illas Cíes...

E neste enlace podedes ver as fotos deste intercambio