BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:IES Escolas Proval | Xaneiro 30 2018- Marzo 01 2018 PRODID:-//strange bird labs//Drupal iCal API//EN BEGIN:VEVENT DTSTAMP;VALUE=DATE-TIME:20240328T113407Z DTSTART;VALUE=DATE-TIME:20180130T081900Z DTEND;VALUE=DATE-TIME:20180130T081900Z UID:http://www.edu.xunta.gal/centros/iesescolasproval/node/1385 URL;VALUE=URI:http://www.edu.xunta.gal/centros/iesescolasproval/node/1385 SUMMARY:Cuestionarios Vocacionales DESCRIPTION:
Neste enlace da web da Universidade de Vigo\, atoparás varias ferramentas de axuda á hora de escoller os teus estudos universitarios. E tamén videos ca testimuña do alumnado que esta cursando os estudos que ti queres facer.
 \;
http\://estudantes.uvigo.es/estudantes_gl/siope/futuros-alumnos/decide-carreira/
 \;
http\://estudantes.uvigo.es/estudantes_gl/siope/estudos/testemunos/index.html
 \;
 \;
END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTAMP;VALUE=DATE-TIME:20240328T113407Z DTSTART;VALUE=DATE-TIME:20180222T192300Z DTEND;VALUE=DATE-TIME:20180222T192300Z UID:http://www.edu.xunta.gal/centros/iesescolasproval/node/1393 URL;VALUE=URI:http://www.edu.xunta.gal/centros/iesescolasproval/node/1393 SUMMARY:As 5R da Reciclaxe DESCRIPTION:O concepto tradicional de reciclaxe baseado nas 3R (reutilizar\, reducir\, reciclar) está sendo superado por outro máis amplo de 5 pasos\: as 5R da reciclaxe. Ás anteriores R engádense dous pasos previos que tratan de evitar a adquisición de produtos pouco sostibles e alongar todo o posible o seu ciclo de vida. Así\, as 5R quedan\:
1) REXEITAR\: non mercar ou usar productos pouco sostibles ou non reciclables
2) REPARAR\: prolongar o ciclo de vida dos obxectos tratando de reparalos cando se estropean no canto de tiralos e mercar un novo.
3) REUTILIZAR\: usar os obxectos varias veces ou darlles un novo uso antes de tiralos.
4) REDUCIR\: cando non queda máis remedio que desbotar algo\, que sexa a menor cantidade posible\, co mínimo peso e volume dos resíduos.
5) RECICLAR\: unha vez desbotado un artigo separa os seus compoñentes (plásticos\, metais...) para que se poidan recuperar por separado e se usen na fabricación de novos produtos\, pechando así o ciclo de vida dos materiais.
 \;
RECURSOS DIDÁCTICOS\:
 \;
 \;
END:VEVENT END:VCALENDAR