Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Novembro 6, 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 09/11/2017 12:01

O ACOSO ESCOLAR é a intimidadción e maltrato entre escolares de forma repetida e mantida no tempo, coa intención de humillar a unha persoa indefensa por parte doutra acosadora ou dun grupo, mediante agresións que poden ser FÍSCAS, VERBAIS OU PSICOLÓXICAS.

Este é un problema moi grave, na que ten qie implicarse toda a comunidade educativa.

Nesta WEB, temos un Buzón no que calquer persoa deste centro, poder denunciar de xeito confidencial e seguro o acoso que está a padecer ou do que está sento testigo, pero que non se atreve a denunciar. Usádeo se é necesario.

A continuación tendes un documento que aclara algúns conceptos sobre Acoso ou Bullyng.

Start: 09/11/2017 13:17

O Acoso Escolar é a intimidación e/ou maltrato entre escolares de forma repetida e mantida no tempo, coa intención de humillar e someter abusivamente a unha persoa indefensa por parte doutra acosadora ou dun grupo mediante agresións FÍSICAS, VERBAIS OU PSICOLÓXICAS.

Este é un problema moi grave, na que ten que implicarse toda a comunidade educativa.

Nesta web, temos un BUZÓN no que poder denunciar de xeito confidencial e seguro o acoso que alguén está a padecer ou do que está sendo testigo. Usádeo se é necesario.

A continuación tendes un documento que aclara algúns conceptos sobre o acoso ou bullyng.

Start: 09/11/2017 13:30

As Normas de Organización e Funcionamento (NOF), son as reglas de xogo que normativizan o comportamento no Centro, foron aprobadas polo Consello Escolar e regulan o que se pode ou non se pode facer no IES Escolas Proval e polo tanto deben ser coñecidas por toda a comunidade educativa.

A continuación os presento unha versión abreviada, pensada para o alumnado e as súas familias, coa intención de darlle a máxima difusión posible.