PROCEDEMENTO DE ENTREGA DE MASCARILLAS AO ALUMNADO

PROCEDEMENTO DE ENTREGA DAS MASCARILLAS AO ALUMNADO

Como xa se informou hai días, a Consellería de cultura, educación e universidade, a través da Orde de 6 de novembro de 2020 informou da entrega de mascarillas ao alumnado de educación primaria e educación secundaria que cumprise os requisitos de renda, encargando aos centros de ensino a xestión de todo o procedemento.
     A Consellería e
nviou aos centros a seguinte indicación sobre a entrega, que se realizará en datas vindeiras:

Máscaras hixiénicas reutilizables segundo especificación UNE para uso do alumnado. Empregadas para minimizar o risco de propagación da COVID-19 entre as persoas.
Distribuiranse seguindo as instrucións recollidas na Orde de 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes da Consellería no curso 2020-2021.
Non poderán levar ningún tipo de inscrición ou serigrafía.
Requisitos mínimos: apartado cuarto e quinto da Orde SND/354/2020
Que cumpran coa normativa UNE 0065
Adquiriranse 3 ou 4 por alumno/a en función da súa durabilidade (número de lavados), e dos días lectivos que resten de curso.”

En consecuencia, o IES Elviña entregará ao alumnado 5 mascarillas hixiénicas reutilizables (con durabilidade de 25 lavados cada unha), o que corresponde coas 122 xornadas lectivas que van do 1 de decembro ao 22 de xuño (fin de curso).
     As mascarillas serán entregadas polo profesorado titor ao alumnado destinatario de cada aula, quen deixará constancia da recepción nunha folla de control. A entrega das mascarillas realizarase entre os días 3 e 11 de decembro, en canto as empresas subministradoras contratadas as envíen ao centro
. As familias do alumnado que, pola razón que sexa, non recolla a mascarilla no día da entrega, deberán recollelas na secretaría do centro entre o día 14 e o 18 de decembro.

CARTA CIRCULAR DE INFORMACIÓN SOBRE AS MASCARILLAS