ACTIVIDADES NA CORUÑA

Universo coruñentoUNIVERSO "CORUÑENTO"

Cousa é de todos sabida: o máis descoñecido é sempre o que temos máis perto. Por iso, veulles ao maxín aos nosos profes de galego a idea de levar ao alumnado de 4º ESO a unha actividade destinada a coñecer a nosa cidade, esta Coruña nosa tan maltratada ultimamente de ventos, saraibas e choivas, que ben semella miragre non afunda unha noite no Atlántico (e se cadra esteamos xa afundidos sen sabelo...).
    Pois por se quedaba Coruña por coñecer, pareceulle a Xurxo Souto montar o seu Universo coruñento, espectáculo virtual no que pasa revista ás anécdotas, aos mitos, ás historias do pasado que se agochan baixo as rúas e prazas que todos os días percorremos.
   A "festa", integrada no Plan Proxecta de toponimia desenvolvido polo Departamento de lingua galega do IES Elviña, celebrouse no Centro Ágora o pasado mércores día 13 de novembro e estivo aderezada con cancións coruñesas de toda a vida e co ben coñecido humor do vocalista dos Diplomáticos. É de desexar que os nosos alumnos tornasen máis sabios do que marcharon. Velaquí algunhas fotiños do evento...

Universo coruñentoUniverso coruñento2Universo coruñento3
Universo coruñento4Universo coruñento6Universo coruñento5