O IES ELVIÑA NA FINAL DO JUNIOR BUSINESS TALENT

FINAL DO CONCURSO DE SIMULACIÓN EMPRESARIAL JUNIOR BUSINESS TALENT

Parabéns aos alumnos de 1º BACH B: Paco Díaz Feito, Mario Mato Saccomanno e Bruno González García, finalistas do concurso.

O 5 de abril, un equipo formado por estes alumnos acudiu á FINAL DO CONCURSO DE SIMULACIÓN EMPRESARIAL JUNIOR BUSINESS TALENT celebrada en Madrid, despois de se teren clasificado de entre máis de 3000 equipos en toda España, entre os 4 primeiros da provincia da Coruña que daban dereito a asistir á mesma.
     Acompañados do profesor de Economía Iñaki Tomás aproveitaron o día anterior para facer unha visita cultural por Madrid para ver, entre outros, os museos Reina Sofía e o Prado. Pola noite asistiron a unha obra de teatro na Gran Vía.
     Xa nunha emocionante final, que se desenvolveu na Nave en Villaverde (Madrid) os nosos loitaron de forma moi competitiva logrando colocarse terceiros do seu grupo.