Visita as instalación do CIQUS e CACTUS

Visita ao CIQUS USC

O 29 de novembro, 11 alumnos de 2ºA de bacharelato acompañados de dous profesores, visitaron as instalacións de CIQUS e do CACTUS da Univesrsidade de Santiago de Compostela

Os responsables do CIQUS e do CACTUS fixéronnos un percorrido polas instalacións da universidade, explicándonos as distintas investigacións que se estan a realizar.

O Instituto  agradece ao CIQUS e ao CACTUS a nosa acollida nas súas instalacións.

Visita ás instalacións de Navantia en Ferrol

O pasado 29 de novembro, 41 alumnos de 1ºA e 2ºA de bacharelato e 1º de Ciclo Medio de Electromecánica acompañados de tres profesores visitaron as instalacións de Navantia en Ferrol.

Os responsables de Navantia explicaronnos o funcionamiento dos laboratorios de ensaios de materias, onde nos fixeron unha pequena demostración do traballo que ali realizan. E posteriormente amosáronnos o proceso de fabricación das turbinas e xeradores eléctricos.

Dende o instituto queremos agradecer a Navantia a recepción e visita nas súas instalacións.

Tamén queremos agradecer ao Concello de Ponteceso a súa colaboración que fixo posible esta visita.

Visita as instalación de PullAndBerd

Visita ás instalacións de Pull And Bear

Visita as instalación de PullAndBerd

O venres 29 de novembro, 40 alumnos de 1ºB e 2ºB de bacharelato acompañados de dous profesores e da orientadora laboral do noso concello , visitaron as instalacións de Pull&Bear en Narón.

De máns dos responsables de Pull&Bear fixemos un percorrido polos distintos departamentos de loxística e oficinas desta empresa.

Dende o instituto queremos agradecer a Pull&Bear a acollida nas súas instalacións.

NOVEMBRO 2018

CONCURSO FOTOGRÁFICO

O departamento de Matemáticas convoca un concurso fotográfico.

Enlace ás bases do concurso.

VISITA A GALICA SKILLS

Visita do alumnado de Ciclos do IES Eduardo Pondal a GaliciaSkills 2018 en Silleda o xoves 29 de novembro de 2018.

Día internacional da violencia de xénero

MAGOSTO

O día 19 de novembro celebrose o Magosto.

• Celebráronse xogos.
  • Celebrouse un concurso de doces.
  • O alumnado comeu Castañas e probou os doces.

Enlace as fotos do Magosto

ELECCIÓN AO CONSELLO ESCOLAR

Modelos para a presentación de candidaturas

Para persoal non docente

Para docentes

Para pais/nais/-titor/a

Para alumnado

INFORMACIÓN:

O día 12 de novembro de 2018, as 11:00 h, reuniuse a xunta electoral para establecer as datas para as eleccións ao consello escolar acordando a seguinte información:

•     Admisión de candidatos: dende o martes 13 de novembro ao martes 20 de novembro, ambos incluídos, mediante o formulario da páxina web ou pedíndoo en secretaría.
  •    Eleccións: Mércores 28 de novembro 2018
      • Pai/Nai/Titor/titora: De as 15:30h - 19:00h. (Horario Modificado)
      • Alumnado:  De 9:00H -13:00h
      • Docentes: 11:00h - 11:30h

ERASMUS +

CONVOCATORIA DE VACANTES PARA O ALUMNADO DE 2º CURSO DE FORMACIÓN PROFESIONAL (CICLOS MEDIOS E FPB)  PARA PARTICIPAR NO PROXECTO ERASMUS + KA 102 DO 2018, TITULADO “TWINS” - “TRASPASAR MUROS, MEJORAR NECESIDADES Y COMPETENCIAS”.

Modelo presentación

CONVOCATORIA DE VACANTES PARA O PERSOAL DE FORMACIÓN PROFESIONAL (CICLOS MEDIOS E FPB) DO IES EDUARDO PONDAL, PONTECESO PARA PARTICIPAR NO PROXECTO ERASMUS + KA 102 DO 2018, TITULADO “TWINS”- “TRASPASAR MUROS, MEJORAR NECESIDADES Y COMPETENCIAS”.

Modelo presentación

Horarios de Grupos do curso 2019/20