Final 2º Bacharelato

FINAL CURSO 17-18

2º DE BACHARELATO

MAIO

• 11 de maio :Os alumnos poderán consultar os resultados das probas extraordinarias de pendentes e PDAC en Xefatura de Estudos antes das 14 horas dese mesmo día.

• 14 de maio: Reclamación ás probas extraordinarias de materias pendentes ata as 14 horas. Recollida da solicitude en conserxería e presentación en oficinas

• 16 de maio: A partir das 12 h. recollida das resolucións de reclamacións de probas extraordinarias de pendentes en oficinas

• 16 de maio: Último día de clase de 2º Bach.

• 21 de maio: Avaliación en nocturno e diúrno . Revisión dos últimos exames feitos e non vistos no 1º e 2º recreo para os alumnos dos dous réximes. Entrega de boletíns de notas de pendentes xunto cos boletíns finais de 2º de Bacharelato ó  rematar a avaliación.

• 22 de maio: Reanúdanse as clase en 2º de bacharelato  (ata o día 8 de xuño)

• 22 de maio: Reunión dos alumnos co secretario no 1º recreo  para darlle as instrucións de matrícula da PABAU.

• 23-24 de maio: RECLAMACIÓNS de 2º de bacharelato e dos exames de PDAC.

• 24 de maio:

- Presentación de Reclamacións: Os alumnos presentarán as reclamacións contra as cualificacións en oficinas antes  das 14.00 horas do   mércores 24 de maio mediante escrito que se recolle na Conserxería.

- As 16: 30 os departamentos reuniranse para resolver as reclamacións.

• 25 de maio:

- Ás 10 da mañá entregarán a resolución dos departamentos en secretaría.

- Ás 12 h. entrega da resolución das reclamacións ós interesados

• 28 de maio/29 de maio

Reunión das xuntas de avaliación de 2º de bacharelato para o outorgamento das MH.

( calendario elaborado pola xefatura de estudos)

PABAU : 12, 13 e 14 de xuño 2018