Categorías de cursos

Cursos dispoñíbeis

Citas, referencias y ligazóns a recursos de lectura on-line (de balde)

Material para a Xunta de Delegados

Curso de Educación Plástica

Guións de prácticas do BI

Recursos de Bioloxía

CURSO DE APOIO MENTRES DURE A SUSPENSIÓN DAS CLASES

TAREFA BIOLOXÍA 1B/D: FICHA INVERTEBRADOS

Ola chic@s!!! Espero que tod@s estedes ben e animados.Qué tal esas primeiras saídas?.Esta semana continuamos coas fichas de invertebrados e hai que completalas ata o número 27 incluído.Un abrazo.Tedes de prazo ata o luns 11 de Maio (inclusive).Recordo que o documento (se pode ser mellor encher o documento word) deberá levar o voso nome e apelidos completos así como o curso.No caso de facelas na libreta, deberán de facerse as fotos en orde ,claras e dereitas.GRAZAS E UNHA APERTA DE MAR.

Neste curso dexareivos semanalmente as tarefas que tedes que facer durante o periodo de suspensión das clases.

En este curso verás los siguientes contenidos:

Poesía épica.
Teatro griego.
Poesía lírica.
Cariátides
www.helenizate.blogspot.com

MORFOLOXÍA E SINTAXE DA LINGUA GREGA

LITERATURA E CIVILIZACIÓN GREGA

sagasguiño !! Participate in our writing competition ! Make up your mini saga and win a prize!aprobación

Inglés 1ºESO

• Special section for testing PENDENTES students on due date and time
  • Specific instructions will be given to students
  • All ESO Pendentes MUST be registered here.

Materiales y actividades de la asignatura de Lengua española de 2º de Bachillerato

Materiales y actividades de Lengua castellana y Literatura de 2º de Bachillerato

El curso trata de introducir a los alumnos en el complejo mundo de la comunicación a través de los conceptos básicas y de las tareas y ejemplos que los explican y permiten entenderlos con la práctica de la desuatomatización.

Formación para alumnado mediador no instituto

Santa Mª de Fiori
En este curso veremos la historia de la Iglesia dividida en los siguientes temas:
-La Iglesia hasta el siglo V
-La Iglesia en la Edad Media
-La Iglesia en los siglos XV-XVIII

Tutoriales en vídeo do funcionamento das aulas virtuais de educación da Xunta de Galicia.

Tutorial del Aula Virtual, curso básico para poder impartir curso a un grupo de alumnos.

Este curso va dirigido a los alumnos de 2º E.S.O de tecnología del I.E.S do Castro.

Cuso destinado a alumnos de 3º E.S.O.

Aula virtual do curso de Tecnoloxías da Información e Comunicación de 1º de Bacharelato

Material para 2º bach

O principal obxectivo deste curso é introducir aos profesores na utilización de sistemas de xestión de contidos para internet (CMS), en concreto de Moodle; a máis utilizada e contrastada plataforma de xestión de cursos en liña.

Con esta actividade preténdese, ademais de formar aos profesores no uso do Moodle, que as plataformas de apoio ao ensino presencial dos Institutos aumenten o número de usuarios, tanto profesores como alumnos, e vexan incrementados os contidos ata converterse nunhas verdadeiras aulas virtuais.

Material de apoio para o curso de segundo de ESO de Tecnoloxía.

Aula virtual do curso de TIC de 2º de bacharelato.

Material de apoio ás clases de Tecnoloxía de 4º de ESO

Aula virtual do curso de Tecnoloxía Industrial I de primeiro de bacharelato.

Material de apoio da materia de Electrotecnia de 2º BAC

Material básico para a licenza de formación

Neste curso imos ver os primeiros pasos que temos que dar na aula virtual

TITORÍA 2º ESO B

Para acceder ao curso entra na aula virtual co teu USUARIO  e CONTRASINAL

Se tes problemas para entrar mándame un correo a iriatecnocastro@gmail.com

Material e recursos para traballar o tema da igualdade de xénero no instituto IES do Castro

Documentación dixital de CAS

Aula virtual complemento do PFPP 2017/2018

Trátase de un rincón donde podes aprender algo e ensinar bastnate.