PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS PARA ALUMNADO SOLICITANTE

Enviado por admin o Ven, 13/11/2020 - 06:57
13/11/2020 11:48
Atlantic/Bermuda

O próximo luns 16 de nvembro ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de participación no Prodecemento de Distribución de máscaras no curso 2020/21 para os alumnos de EducaciónSecundaria.

Teñen dereito a esta distribución de máscaras:

• todos os alumnos e alumnas beneficiarios da Axuda de Material Escolar. Neste caso NON precisan facer a solicitude, automáticamente serán beneficiarios desta axuda.
  • todos os alumnos que NON sexan beneficiariios desta axuda de Material Escolar pero teñan unha renda familiar igual ou inferior ao limiar de 6000€.

Para recoller e presentar o modelo de solicitude, os pais, nais ou titores legais dos alumnos e alumnas deben pasar pola Secretaría do Centro. O prazo estará activo ata o 27 de novembro.

Podes consultar aquí a resolución.