Ciclo Superior

Práctica de corte con plasma polo alumnado do Ciclo Superior

práctica corte de plasma

Picando sobre a imaxe, pódese ollar a práctica de corte con plasma realizada polo alumnado do primeiro curso do Ciclo Superior de Construcións Metálicas, na materia "Procesos de Mecanizado".

Alumnado de 1º Ciclo Superior de Construcións Metálicas en Navantia-Fene e Navantia-Ferrol

Alumnado de 1º Ciclo Superior en Navantia, Fene  Alumnado de 1º Ciclo Superior en Navantia, Fene

O alumnado de 1º Ciclo Superior de Construcións Metálicas realizou unha visita a Navantia. Pola maña, visitou as instalacións de Navantia-Fene. Pola tarde,a quenda foi un percorrido polas diversas instalacións de  Navantia-Ferrol, factoria naval militar: a grada, os talleres de prefabricado,o  elaborado, os tubeiros e as turbinas. Nas fotografías podemos ollar ao alumnado cos jackets ou superestruturas da eólica mariña que se colocan nos campos de muíños en alta mar, e que están situados baixo a grúa pórtico de Navantia-Fene. Foron acompañados pola profesora Mercedes Calvelo.

O IES Valga acada un dos premios a proxectos de innovación na FP

Alumnado de Ciclo Superior  A resolución do 22 de maio de 2018 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se resolven os premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria otorgou ó noso IES o premio ó proxecto: "Construción dunha maqueta de nave industrial mediante impresión 3D". O IES Valga participa como centro coordinador e colabora a empresa Gama e Hijos, S. L. como centro de traballo asociado.

Na ligazón http://www.edu.xunta.gal/portal/node/25056 atópase a nova.

Picando aquí  podes consultar tódolos proxectos premiados e, entre eles, o proxecto do noso centro.

O IES Valga participa nos premios a proxectos de innovación na FP

IES Valga premios a proxectos de innovación na FP   A Consellería de Educación convoca anualmente uns premios a proxectos de innovación na FP. Este ano o IES de Valga participa, como centro coordinador, nesta convocatoria de premios cun proxecto titulado "Construción dunha maqueta de nave industrial mediante impresión 3D", no que colabora a empresa Gama e Hijos como centro de traballo asociado. Na ligazón http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/7410 atópase a relación de tódolos proxectos presentados, na que o proxecto do noso centro aparece como admitido.