Alumnado de Paisaxe e de 1º dos ciclos básicos de Agroxardinaría e Fabricación e Montaxe fan unha saída polo concello de Valga

Alumnado Paisaxe e 1º CB Agroxardinaría e Fabricación e Montaxe no monte Galiñeiro

O luns 30 de xaneiro, o alumnado de Paisaxe de 2º ESO xunto co de 1º do Ciclo Básico de Agroxardinaría e o de Fabricación e Montaxe,  realizou unha saída a pé polo concello de Valga para coñecer parte dos seus lugares máis representativos. Foi un percorrido visitando: o miradoiro do monte Galiñeiro (Pontecesures), onde ollaron a paisaxe do espazo máis chá de Valga, a igrexa de Santa María de Xanza, finalizando co percorrido do río Valga ao seu paso pola aldea do Carballiño. Foron acompañados polo profesorado Ana Castro, Estefanía Calderón, Luciano Rodríguez, Diego Botana e Juan Carlos Montejano. A actividade foi  organizada polo departamento de Xeografía e Historia.