Saída a viveiros da provincia do alumnado de CB de Agroxardinería e Composicións florais

Alumnado do CB de Agroxardinería e Composicións florais en viveiros da provincia

O luns 19 de setembro, o alumnado do Ciclo Básico de Agroxardinería e Composicións florais realizou unha saída didáctica a distintos viveiros da provincia, nas localidades de Ribadumia, Meis e Pontevedra. Nesta visita faláronlle acerca do seu traballo, as diferentes especies de vexetais coas que contan, así como montan os invernadoiros e sistemas de rego entre outras explicacións sobre o seu traballo diario. Foron acompañados do profesorado Lara García e Xabier Loureiro.