Alumnado do 6º curso de Ed. Infantil do CEIP A Ramallosa (Teo) participaron nunha actividade dentro do proxecto Escola Verde

Alumnado de 4º ESO co alumnado de 6º Ed. Infantil do CEIP A Ramallosa

O martes 14 de xuño, o alumnado de 4º ESO B, que participa neste curso nos programas de contido e cuidado medioambiental EduSostibilidade e Escola Verde, recibiu ao alumnado de 6º de educación infantil do CEIP da Ramallosa (Teo) para explicarlles, a través dalgúns experimentos, diversos conceptos da arquitectura bioclimática, ademais de resaltar a importancia do compost. A súa labor de ensinantes leváronna a cabo no laboratorio de Ciencias e no exterior do noso centro incluído o espazo destinado ao composteiro.  Na actividade tamén participou o alcalde do concello de Teo, Rafael Sisto, que ademais é membro do noso claustro de profesorado, na materia de Física e Química.
Máis información picando neste enlace.

Alumnado de 4º ESO co alumnado de 6º Ed. Infantil do CEIP A Ramallosa