Ángela Costa de 1º ESO seleccionada na convocatoria de ESTALMAT-Galicia para o Estímulo do Talento Matemático

alumnado 1º ESO na convocatoria do programa ESTALMAT 2021

No IES Valga hai talento matemático de futuro. Así o acredita que a alumna de 1º ESO,  Ángela Costa Suárez foi seleccionada dentro dos 30 estudantes que superaron a proba da convocatoria de ESTALMAT-Galicia para o Estímulo do Talento Matemático

Lembrar que o Proxecto ESTALMAT-Galicia para Estímulo do Talento Matemático en estudantes galegos ten como un dos obxectivos detectar e prestar atención a nenos e nenas con talento matemático que, en moitos casos, poden pasar inadvertidos ou quedar desatendidos. Esta convocatoria está dirixida aos estudantes nacidos nos anos 2007, 2008 ou 2009 e os seleccionados comprométense a asistir ao longo dos cursos académicos  2021-22 e 2022-23, con 20 sesións cada curso, ás  actividades formativas que se programen na Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela.

Moitos parabéns a Ángela e a disfrutar desta iniciativa que fomenta o talento matmático.

Máis información picando neste enlace.