Alumnado de 1º ESO no proxecto ESTALMAT–Galicia - Convocatoria 2021

alumnado 1º ESO na convocatoria do programa ESTALMAT 2021

O alumnado de 1º ESO: Diego Comparada Iglesias, Ángela Costa Suárez, Jesús Manuel Lafuente Bello e Ana Castragudín Troáns, participou, na mañá do sábado 12 de xuño, na convocatoria de ESTALMAT-Galicia para o Estímulo do Talento Matemático. Esta primeira proba de selección realizouse na Facultade de Matemáticas da USC.  O Proxecto ESTALMAT-Galicia para Estímulo do Talento Matemático en estudantes galegos ten como un dos obxectivos detectar e prestar atención a nenos e nenas con talento matemático que, en moitos casos, poden pasar inadvertidos ou quedar desatendidos. Todos eles tiveron que realizar unha proba escrita.

Parabens e sorte!!! a Ana, Ángela, Diego e Jesús. A actividade foi organizada polo departamento de Matemáticas

alumnado 1º ESO na convocatoria do programa ESTALMAT 2021