Alumnado de 1º ESO no museo da Historia de Valga

Alumnado de 1º ESO no Museo da Historia de Valga

Alumnado de  1º de ESO do noso Centro visitou as instalacións do Museo da Historia de Valga na mañá do luns 17 de febreiro. Acompañados de Santiago Chenlo, responsable do Museo, fixeron un percorrido polas instalacións deste edificio, onde puideron coñecer un pouco máis sobre Valga, dalgúns dos vestixios que a historia deixou neste concello e de dúas das figuras representativas do municipio: Xesús Ferro Couselo e Carolina Otero. Esta visita realizouse dentro da actividade "unha saída a pé polas parroquias de San Miguel e Xanza" do concello de Valga, onde tiveron oportunidade de aprender algo máis da toponimia dos distintos lugares que conforman estas parroquias. Foron acompañados polo profesorado Mar Tejero e Xoán Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado 1º ESo no cruceiro de Xanza

page | by Dr. Radut