Plantación dunha sobreira e enterro dunha cápsula do tempo por alumnado de 2º Bacharelato

Plantación dunha sobreira e enterro dunha cápsula do tempo por alumnado de 2º de Bacharelato

Na maña do xoves 30 de maio, o alumnado de 2º de Bacharelato da promoción 2017-2019 participou na plantación dunha sobreira a iniciativa da profesora de Ciencias da Terra e Medio Ambientais, Ana Bueno e na que colaboraron a profesora de Tecnoloxía Loli Omil, o secretario do noso Centro, Jesús López e o profesor da materia de Paisaxe Juan Carlos Montejano adicándolle unhas sentidas verbas a esta promoción que nos deixa. Tamén aproveitaron para enterrar unha caixa do tempo na que gardaron mensaxes e obxectos persoais, para ser atopadas por xeracións futuras ou poder revivilas dentro de moitos anos.

page | by Dr. Radut