Alumnado 4º ESO no Pico Sacro e na illa Cortegada

Alumnado de 4º ESO no Pico Sacro

O mércores 22 de maio, o alumnado de 4º de ESO de Bioloxía-Xeoloxía estivo coñecendo a explotación de seixo que leva a cabo a empresa Ferroglobe en Vedra. Iniciaron a visita no Pico Sacro, onde o xeólogo Fran Canosa, explicoulles as características xeolóxicas duns dos filóns de seixo máis importantes a nivel mundial. Posteriormente baixaron á mina, onde puideron ver en funcionamento a diferente maquinaria que extrae, clasifica e lava o mineral.

A xornada didáctica completouse cun roteiro na illa de Cortegada, pertencente ao Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia, onde coñeceron aspectos de  historia, flora, fauna, e ecoloxía de tan singular espazo. Foron acompoañados do profesorado Ana Bueno, Mar Tejero e Mario Sosa. A actividade foi organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Alumnado de 4º ESO na illa de Cortegada