Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asiste a preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados"

Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"  Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"    Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asisitiu na mañá do venres 18 de xaneiro e no Auditorio Municipal de Cordeiro á preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados" da compañía Zinco3 Audiovisuais. Esta obra estrearase nese mesmo auditorio ás oito da tarde do sábado 19 de xaneiro. O alumnado  puido gozar durante oitenta minutos dunha obra entretida e con moitos momentos divertidos. A obra está protagonizada entre outros polo noso benquerido exalumno Pedro Calvo, veciño da Devesa en Valga. Noraboa pola súa interpretación e moito éxito. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Galega.

page | by Dr. Radut