Alumnado de 2º Bacharelato asiste á inaguración da exposición "Rexas, mulleres baixo o terror franquista"

Alumnado de 2º Bacharelato asiste á inaguración da exposición "Rexas, mullleres baixo o terror franquista" O alumnado de 2º Bacharelato do noso Centro asistiu o mércores 26 de setembro á inaguración da exposición "Rexas, mulleres baixo o terror franquista" no Auditorio Municipal de Valga. A través de 78 fotografías, esta exposición conta as historias de 172 mulleres. A mostra divídese en tres bloques: o primeiro sobre a contextualización histórica mostra como o golpe de Estado supuxo una creba dos dereitos da República; o segundo analiza as diferentes tipoloxías de represión desde a perspectiva das mulleres que a sufriron e o terceiro busca recoñecer a labor solidaria e resistente das mulleres e o seu apoio imprescindible á guerrilla. A inauguración contou coa presenza das concelleiras de Cultura e Igualdade do concello de Valga así como do deputado provincial de Cultura, Xosé Leal, e da comisaria da exposición, Montse Fajardo, que completou o acto pronunciando unha interesante conferencia co título de: “A represión sobre as mulleres tras o golpe de estado do 36”.

Máis información picando neste enlace.