Blogues

Eliseu Mera releva Dolores Rego na dirección do IES de Valga

A que foi directora do IES de Valga durante os dous últimos cursos, Dolores Rego, deixa o seu cargo voluntariamente sendo substituída por Eliseu Mera, que ocupaba a vicedirección do centro. No equipo entrante manteñen os seus cargos a xefa de estudos, Beatriz Lloret, e o secretario, Jesús López, incorporándose na vicedirección Ana Bueno.

Rego salienta “o traballo diario de todos os membros da comunidade educativa, alumnado, profesorado, familias e o Concello para que o alumnado de Valga acade a formación necesaria para acceder ao mercado laboral ou a outros estudos seguindo os seus intereses”. Á marxe da formación académica valora a importancia “de formar parte dunha sociedade plural, crítica, diversa, solidaria e, algo que nunca se debe dar por feito, igualitaria”.

O director entrante agradece o “inmenso esforzo” realizado por Rego durante os dous anos do seu mandato e a confianza que mostrou nel durante este período de “intensa colaboración”. Sinala que o IES de Valga é un centro “con magníficos resultados no Bacharelato, nos seus ciclos formativos, pois o Ciclo Superior de Construcións Metálicas ten unha taxa de inserción laboral de máis de oitenta por cento” e salienta a forte aposta polos diversos programas de atención á diversidade. Porén, acha que estes datos non son suficientemente coñecidos pola sociedade valguesa e sitúa como obxectivo que esta sinta o IES “tan seu como a Banda de Música ou o Belén de Valga”.

Optatividade para o próximo curso

A seguir, podes acceder aos contidos das distintas materias non troncais da ESO e do Bacharelato para o próximo curso:

Sobre o uso da máscara

Ver esta publicación en Instagram

A non esquecer

Una publicación compartida de IES de Valga (@iesdevalga) el 27 May, 2020 a las 3:57 PDT

Novo sistema de empréstimo de computadores

Coa intención de facilitar o acceso ás novas tecnoloxías ao conxunto do alumnado do centro, o IES de Valga disponibiliza dez computadores portátiles para seren utilizados polo alumnado da ESO e do Bacharelato para a realización de traballos.

Cada alumna/o que precise da utilización dun computador deberá seguir estes pasos.

- Acudir á Vicedirección no primeiro recreo de cada segunda, cuarta ou sexta feira (luns, mércores ou venres).

- Rexistrar o seu nome, curso, materia para a que precisa do equipo, número de serie e data de entrega.

- Devolver o computador no seguinte día habilitado para a entrega/recepción de equipos. Se foren necesarios máis dias e houber disponibilidade, poderíase renovar.

- A/O alumna/o comprométese a devolver o computador en perfecto estado e a non deixar instalado novo software nin novos ficheiros.

- O incumprimento de datas na devolución implica a revogación do dereito a participar no servizo de empréstimo.

- Se o computador for devolto con sinais de deterioro, a/o alumna/o recibiría unha sanción económica e a revogación do dereito a participar no servizo de empréstimo.

Entroido 2020

A celebración do Entroido vaise reslizar a 21 de febreiro durante as últimas sesións. A actividade consiste en que cada grupo de alumn@s (formado por cinco persoas, no mínimo) escolla un cadro de certa relevancia na historia da pintura e faga unha representación interpretando unha breve historia que lle suxira a obra seleccionada. Os disfraces deben imitar as personaxes da pintura. Esa historia pode incluír novas personaxes que non existan no cadro, coa condición de que nun determinado, a posta en escena debe ser o máis parecida posíbel á composición do cadro.

No rodapé desta información podes encontrar como "Adxunto" unha proposta de cadros realizada polo alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, mais pódese escoller calquera outro de fóra desta lista. Unha vez feita a selección, cada grupo debe entregar na Vicedirección o título da obra e os nomes das integrantes. De non haber un número de grupos suficientes para a realización da actividade, suspenderíase a festa do Entroido.

A ANPA Bella Otero colabora cointribuíndo cos premios do concurso, que consisten nunha sesión de karts para o grupo gañador e vales de materiais para os outros premiados.