Blogues

O Concello de Valga instala unha carpa no patio do IES

Debido á limitación de espazos cubertos no exterior do centro, o alumnado víase na obriga de rotar para poder estar ao ar libre nos recreos en días de chuvia. Para solucionar este problema, o Concello de Valga asumiu integramente a instalación dunha carpa de 300 metros cadrados.

O director do centro, Eliseu Mera Quintas, agradece ao alcalde, José María Bello Maneiro, e á concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal a xenerosidade e a rapidez da cámara municipal para a contratación e a montaxe desta estrutura.

O director lembra a necesidade de contar cun espazo cuberto permanente, para o cal o enxeñeiro e secretario do centro Jesús López Silva realizou un proxecto de estrutura metálica visado polo Colexio de Enxeñeiros Industriais, e que foi xa presentado perante a Xefatura Territorial de Pontevedra no curso anterior.

Vacantes para o CM de Soldadura e Caldeiraría no réxime de adultos

Unha vez finalizado o proceso de admisión e de matrícula, xeráronse as seguintes vacantes para o CM de Soldadura e Caldeiraría no réxime de adultos:

1º CICLO MEDIO: 2 prazas vacantes
- Intepretación gráfica
- Trazado, corte e conformación
- Mecanizado
- Soldadura en atmósfera natural
- Formación e orientación laboral

2º CICLO MEDIO: 1 praza vacante
- Metroloxía e ensaios
- Soldadura en atmósfera protexida
- Montaxe
- Empresa e iniciativa emprendedora
- FCT

Pódese solicitar o acceso até o día 9 de outubro ás 13h00.

Servizos mínimos perante a convocatoria de folga para 23 de setembro de 2020

Diversas organizacións sindicais comunicaron a convocatoria de folga para o día 23 de setembro de 2020, que afectará as actividades lectivas do noso centro, e que se vai desenvolver desde as 0h00 horas do día sinalado até as 24h00 do mesmo día.

Perante esta convocatoria, e en previsión de que o persoal deste centro poida acollerse ao seu dereito á folga, estabelécense uns servizos mínimos para garantirmos a atención, a vixilancia e o coidado do alumnado, xa que o centro permanecerá aberto no seu horario habitual.

As persoas designadas para o cumprimento dos servizos mínimos determinados pola Consellaría de Educación son:

NOME

Francisco Alvar López

Presentación de 1º CS

Eliseu Mera releva Dolores Rego na dirección do IES de Valga

A que foi directora do IES de Valga durante os dous últimos cursos, Dolores Rego, deixa o seu cargo voluntariamente sendo substituída por Eliseu Mera, que ocupaba a vicedirección do centro. No equipo entrante manteñen os seus cargos a xefa de estudos, Beatriz Lloret, e o secretario, Jesús López, incorporándose na vicedirección Ana Bueno.

Rego salienta “o traballo diario de todos os membros da comunidade educativa, alumnado, profesorado, familias e o Concello para que o alumnado de Valga acade a formación necesaria para acceder ao mercado laboral ou a outros estudos seguindo os seus intereses”. Á marxe da formación académica valora a importancia “de formar parte dunha sociedade plural, crítica, diversa, solidaria e, algo que nunca se debe dar por feito, igualitaria”.

O director entrante agradece o “inmenso esforzo” realizado por Rego durante os dous anos do seu mandato e a confianza que mostrou nel durante este período de “intensa colaboración”. Sinala que o IES de Valga é un centro “con magníficos resultados no Bacharelato, nos seus ciclos formativos, pois o Ciclo Superior de Construcións Metálicas ten unha taxa de inserción laboral de máis de oitenta por cento” e salienta a forte aposta polos diversos programas de atención á diversidade. Porén, acha que estes datos non son suficientemente coñecidos pola sociedade valguesa e sitúa como obxectivo que esta sinta o IES “tan seu como a Banda de Música ou o Belén de Valga”.