Proxecto deportivo de Centro (PDC)

Organización e Desenvolvemento de Programas específicos:

Acceso ao noso álbum de fotos

Plan DAFIS

Acción global xestionada a nivel municipal,  desde a Concellalia de Educación, Cultura e Deportes,  coa finalidade  específica de procurar o incremento da actividad física saudable nos escolares, a loita contra o sobrepeso, o sedentarismo e a obesidade infanto-xuvenil na Comunidade Autónoma de Galicia) para toda a poboación escolar do Concello de Cangas e para todos os centros educativos do mismo, de Educación Primaria e Secundaria.

XOGADE: Coñece o meu clube

Fomento de especialidades deportivas en colaboración cos clubes da contorna: remo- Club de Remo Vila de Cangas, windsurf - Club Nautico Cangas, vela, windsurf e kaiak en ruta-Real Club Naútico Rodeira.

Recreos Activos I

Actividades deportivas no pavillón, xestión autónoma do alumnado e participación aberta a todas e todos, profesorado, alumnado

Recreos Activos II

Xogos alternativos ou populares  relizados no pabillón os xoves. Participación  aberta, coxestionado entre profesorado e alumnos de 4º da ESO

Campeonato Escolar de Fútbol Sala, edición 2018-19

Campionato delebrado no pavillón os luns, mércores e venres. Participación de 27 equipos en 3 categorías "Feminina", "ESO", e "Bacharelato e Ciclos Formativos", que supoñen 280 alumn@s máis 20 alumn@s de xestión autónoma e unha chea de público habitualmente nas gradas de todos os niveis do centro, nos partidos

Máis e Mellor Actividade Física

Roteiro na Praia de Rodeira de 4 Km. diarios, os martes, en ambos recreos, coa participación aberta a toda a comunidade escolar.

Xornada Multideporte Intercentros

Xornada de convivencia deportiva entre o  IES Rodeira e  o IES Mª Soliño celebrada en Rodeira  na que, en fútbol sala se enfrentaron os campións da liga interna de cada centro das tres categorías,  "Feminina", "ESO" e  "Bacharelato" ; ademáis realizáronse torneos entre alumnado de ambos centros en baloncesto, floorball ,volei praia e fútbol.

Xornadas sobre “Condutas Adictivas”

Xornadas sobre conductas adictivas, xestionada polo alumnado de 1º de bacharelato do IES de Rodeira e do María Soliño. Durante o 30 de abril, 2 e 3 de maio desenvolvéronse no auditorio municipal de Cangas. Incluíron charlas, realización de exposicións, proxeción de película, documentais elaborados polo alumnado, audición de cancións relacionadas coas adicións, taller sobre hábitos sociais na mocidade de Cangas e taller sobre o establecimiento do uso de las TICs.
Charla 1: "Desamaños alimentarios. A vigorexia" coa participación de Alberto Garrido, do profesor Miguel Santiago e da profesora do IES ed Rodeira Inés Santamaría.
Charla 2: " A responsabilidade das institucións na prevención e recuperación das adiccións" coa participación de Carmen Avendaño e Javier Cancelas.
Charla 3: "As adiccións ás novas tecnoloxías" coa participación de Belén Montesa y Antonio Rial. Participaron uns 1400 alumnos de IES de Rodeira, IES María Soliño e IES Monte Carrasco.
Contouse co apoio do Concello de Cangas,  da Deputación de Pontevedra e varias empresas locais. As xornadas supuseron un éxito tras un longo proceso de preparación das mesmas desde o inicio do curso.

Podes seguilas:

Noticias nos medios de comunicación:

Programa 2018-19 de actividades extraescolares

Programa “Coñece Balaídos por dentro”

Xornada de mañá para o alumnado de 1º da ESO para coñecer ás instalacións do R.C. Celta de Vigo. Completarase á xornada cunha ruta de sendeirismo ao carón do río Lagares.

Saída a Cíes

Viaxe en barco para coñecer as illas Cíes. Actividade aberta atodo o alumnado do centro.

Semana Branca

Viaxe do alumnado de 4º da ESO á estación invernal de Leitariegos do 24 de febreiro ao 1 de marzo

Celebración do Día dos “Xogos Populares Galegos”

no Día Das Letras Galegas, en xornada de "portas abertas"

Semanas azúis

cursiño de formación de dúas semanas en actividades naúticas: vela lixeira ou windsurf e kaiak en ruta, no horario habitual das sesións de Educación Física de cada grupo co seu profesor

VI Remo Indoor Escolar

Organizado polo clube Vila de Cangas de Remo, realizouse unha primeira fase intercentro e participou o alumnado de 1º ESO , con clasificación para unha  segunda xornada intercentros.

Participación no Consello Deportivo Municipal de Cangas

como membro da Comisión Permanente e representante do profesorado de Educación Física, figura o profesor de EF Fernando Quinteiro do IES Rodeira, neste órgano consultivo, asesor e de participación en materia de educación e actividade física no ámbito municipal