PROXECTO eTwinning do alumnado de Latín de 4º

Durante o curso 2018/2019 o alumnado de Latín de 4º de ESO estivo a desenvolver un proxecto eTwinning en colaboración con centros de Polonia, Francia, Italia, Islandia, Cantabria e Albacete.

O proxecto desenvolveu no alumnado competencias clave, en especial as competencias lingüística, dixital, social e cívica e de conciencia e expresión culturais.

A lingua de traballo foi o español, dado que o alumnado dos outros países está a estudar esta lingua. Traballouse tamén vocabulario nas linguas maternas e en latín.

Sendo a gastronomía e os hábitos saudables o tema do proxecto Viva el arte culinario y la vida sana, o alumnado traballou con textos do autor latino Apicio , recollidos na súa obra De re coquinaria.