Construción

CONTIDOS

As webs dos centros educativos públicos participantes no proxecto están feitas en Drupal que é un sistema de xestión de contidos (CMS)

Este sistema proporciona a posibilidade de crear automaticamente un Blog para cada un dos usuarios rexistrados no espazo.

Neste curso aprenderemos a crear e manter Blogs de aula dentro da web do centro (en Drupal, dentro do proxecto webs dinámicas) e o xeito de traballar neles en colaboración cos nosos alumnos

Construcción e Configuración

A cooperación entre o profesorado e o alumnado é un elemento moi importante para a optimización dos procesos de aprendizaxe.

É necesario buscar o intercambio bidireccional de información para lograr a súa implicación no proceso educativo.

Neste contexto cobran especial relevancia os Blogs de aula como escenarios idóneos para a interacción alumno-profesor-entorno familiar, converténdose así nunha extensión da propia aula que supera as fronteiras físicas e prolonga o seu traballo na rede.