ADMISIÓN 2018/2019

O xoves 01/02/2018 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Este ano como novidade se permitirá tamén a presentación das solicitudes de reserva a través da aplicación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, por parte das familias.

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2018 ao 20/03/2018 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Toda a información relativa ao tema está no apartado Administración--Admisión

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC) (inclúe renuncias)

RESUMO INFORMACIÓN ADMISIÓN

CÁLCULO DEL IPREM

Listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión)(24/04/2018)

Listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión) (10/05/2018)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil