LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS FONDO LIBROS

Ligazón

Os interesados poden presentar reclamación os días 17 e 18 de Xullo na secretaría do centro.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO

Calendario de exames

Exames orais de francés

Exames orais de inglés

ENTREGA DE NOTAS :

2º Bacharelato

Realizarana os titores o MARTES 5 DE SETEMBRO ás 10:00 horas nas aulas dos grupos. Non é necesario que acudan os pais/nais/ titores legais dos alumnos /as.

ESO e 1º Bacharelato

Realizarana os titores o MÉRCORES 6 DE SETEMBRO ás 10:30 horas nas aulas dos grupos. Non é necesario que acudan os pais/nais/ titores legais dos alumnos /as.

REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS:

2º Bacharelato

O período de reclamacións ás cualificacións finais  perante a dirección do centro será a indicada pola circular sobre as reclamacións de 2º de Bacharelato,  de dous días, 5 e 6 de setembro (ata as 14:00 h).

ESO e 1º Bacharelato

O período de revisión de cualificacións e presentación de reclamacións aos departamentos será de dous días desde a entrega de notas (ata o xoves 7 de setembro ás 14:00 horas).A solicitude destas revisións e reclamacións deberase facer pedindo os impresos na Administración do centro e presentándoos nela en horario de 9:00 a 13:00 h.

RECOLLIDA DE LIBROS

·         Os alumnos e alumnas traerán ao centro os libros comprados con cargo ás axudas o mércores 6 de setembro (día de entrega de notas)

·         Entregarán os libros, non devoltos en xuño, nunha bolsa de plástico co seu nome, apelidos, curso e grupo.

·         Os titores disporán do listado de libros e alumnos beneficiados e recollerán estes libros que quedarán depositados na súa aula. (Non se entregarán as notas a aqueles que non entreguen os libros correspondentes)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO DE 2º BACH

100% de aprobados do noso alumnado de 2º Bach que se presentou ás ABAU (probas de aceso á Univesidade).

Parabéns a todos eles e sorte na nova etapa que se vos abre.

Admisión 2017/2018

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

Listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Instruccións solicitudes fóra de prazo. Escolarización Cambre. Curso 2017/18

Para consultar toda a información prema aquí.

Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar. Curso 2017/18

Circular informativa