PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO DE 2º BACH

100% de aprobados do noso alumnado de 2º Bach que se presentou ás ABAU (probas de aceso á Univesidade).

Parabéns a todos eles e sorte na nova etapa que se vos abre.

Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Para consultar toda a información prema aquí.

Instruccións solicitudes fóra de prazo. Escolarización Cambre. Curso 2017/18

Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar. Curso 2017/18