ANPA

Información

Nesta páxina podes atopar unha serie de indicacións, documentos e ligazóns que poden ser de interés para o seguimento do teu fillo/a.

Os documentos e plantillas que podes descargar desta páxina están ou ben no formato standard opendocument (para o que recomendo usar os programas gratuítos openoffice ou libreoffice) ou ben en pdf.

En primeiro lugar, si queres facerte socio/a da ANPA, descarga e cubre o formulario, despois entregao no buzón da ANPA achegando o xustificante de ingreso:

O primeiro día de clase, na presentación co seu titor, o teu fillo recibe unha serie de documentos moi importantes dos que te debería informar antes de devolver asinados ao seu titor/a:

LIGAZÓNS DE INTERESE

XORNADA INFORMATIVA SOBRE A PROBA DE ACCESO Á UNIVERSIDADE

Dados os cambios na normativa e incerteza existente, convocamos unha xornada de información para todos os pais e nais do noso alumnado de bacharelato, para explicar en que consiste a proba, opcións, criterios de ponderacións, acceso a ciclos formativos, etc.

Invitámosvos a todos os pais e nais de alumnos de bacharelato a asistir a esta xornada:

• Día: luns día 13 de febreiro de 2017
  • Hora: 17:00 h
  • Lugar: Sala de reunións do noso centro (está ao fondo do corredor dos departamentos)