ANPA

Información

Nesta páxina podes atopar unha serie de indicacións, documentos e ligazóns que poden ser de interés para o seguimento do teu fillo/a.

Os documentos e plantillas que podes descargar desta páxina están ou ben no formato standard opendocument (para o que recomendo usar os programas gratuítos openoffice ou libreoffice) ou ben en pdf.

En primeiro lugar, si queres facerte socio/a da ANPA, descarga e cubre o formulario, despois entregao no buzón da ANPA achegando o xustificante de ingreso:

O primeiro día de clase, na presentación co seu titor, o teu fillo recibe unha serie de documentos moi importantes dos que te debería informar antes de devolver asinados ao seu titor/a:

LIGAZÓNS DE INTERESE

Constitución da ANPA

Poñémonos en contacto convosco para pedirvos a vosa colaboración éste ano.

Por circunstancias de traballo, saúde e baixa por finalización de bachiller, causan baixa 4 membros da directiva da A.N.P.A e compre cubrir éstas vacantes para evitar a súa disolución.

De non conseguir formar o A.N.P.A éste ano non habrá festa de graduación entre outras cousas e teremos que doar os cartos da subvención .

Faremos unha reunión o luns día 9 as 18:15.

Contamos convosco.

A Xunta Directiva da A.N.P.A BEIRAMAR

Fotos da graduación de 2º BAC. 2017

O alumnado de 2º de bacharelato comenzará a facer as fotos da ORLA no local da ANPA en quendas estabelecidas pola dirección do centro.

A festa de graduación será o venres 19 de maio de 2017.

Nesta circular tedes a información:

Circular fotos graduación

O alumnado de 2ª de bacharelato pode pasar a PAGAR la BANDA y/o asistencia a los PINCHOS, los días Lunes 20, Martes 21, Miércoles 22 de Febrero no primeiro Recreo na Sala de Titores.

Dende a Dirección do Centro recórdase a Obligatoriedade de levar a Banda á Graduación, aínda que non é necesario mercala, pode ser prestada, herdada...

XORNADA INFORMATIVA SOBRE A PROBA DE ACCESO Á UNIVERSIDADE

Dados os cambios na normativa e incerteza existente, convocamos unha xornada de información para todos os pais e nais do noso alumnado de bacharelato, para explicar en que consiste a proba, opcións, criterios de ponderacións, acceso a ciclos formativos, etc.

Invitámosvos a todos os pais e nais de alumnos de bacharelato a asistir a esta xornada:

• Día: luns día 13 de febreiro de 2017
  • Hora: 17:00 h
  • Lugar: Sala de reunións do noso centro (está ao fondo do corredor dos departamentos)

GRADUACIÓN 2º BACHARELATO - 2015. INFORMACIÓN

Proximamente os alumnos de 2º de Bacharelato comezarán as sesións de fotos para a ORLA en turnos estabelecidos pola dirección do centro e que terán lugar no local da APA.

No ficheiro adxunto tedes toda a información referente a indumentaria, precio da banda, dos pinchos e da ORLA.

Graduación.pdf