Xestión de ofertas de emprego

Información Ofertas de Emprego e Listaxes de Correo

Dende o departamento de orientación se xestionan as ofertas de emprego que chegan ao centro. Os ex-alumnos/as do IES Universidade Laboral poden voluntariamente subscribirse na lista de correo da súa familia profesional. Desta forma cando chegue unha oferta de emprego ao centro, se lle remitirá por correo electrónico.

Para saber a que familia profesional pertence o ciclo que cursaches, consulta este enlace da oferta educativa do centro.

Pincha na familia profesional á que pertence o ciclo que cursaches, introduce os teus datos e pincha en "Suscribirse a la lista" para recibir as ofertas de emprego.

Poderás borrarte da lista de correo en calquera momento pinchando no enlace correspondente que aparecerá nas mensaxes que recibas.

Antes de enviar as ofertas de emprego, se comprobarán que os subscritos son efectivamente ex-alumnos/as do centro.

Os datos recollidos só se utilizarán para xestionar ofertas de emprego. Se che subscribes á lista aceptas esta condición de uso.

As empresas que estean interesadas en recibir curriculums dos noso alumnado, poden poñerse en contacto con orientacion@ulaboral.eu