Taboleiro

Fotos da graduación de 2º BAC. 2017

O alumnado de 2º de bacharelato comenzará a facer as fotos da ORLA no local da ANPA en quendas estabelecidas pola dirección do centro.

A festa de graduación será o venres 19 de maio de 2017.

Nesta circular tedes a información:

Circular fotos graduación

O alumnado de 2ª de bacharelato pode pasar a PAGAR la BANDA y/o asistencia a los PINCHOS, los días Lunes 20, Martes 21, Miércoles 22 de Febrero no primeiro Recreo na Sala de Titores.

Dende a Dirección do Centro recórdase a Obligatoriedade de levar a Banda á Graduación, aínda que non é necesario mercala, pode ser prestada, herdada...

Roupa de traballo

Co obxectivo de mellorar a seguridade e a imaxe do centro, ofrecemos a posibilidade de comprar un uniforme de traballo co nome do centro impreso. A roupa ten as características e calidade adecuadas para traballar nos talleres e a podedes ver no hall de entrada.

Cada familia profesional ten asignado un color, polo que se debe elixir a familia profesional á que pertence o ciclo.

Abriremos dous períodos de compra para todos aqueles que estean interesados. O primeiro é agora, e haberá outra oportunidade a mediados de curso.

Tamén pode comprar a roupa calquera alumno/a que non teña talleres (bacharelato, ESA,...) e o profesorado.

Para proceder á compra se seguirán tres pasos:

1º Probar os modelos e elixir talla e prendas

Cada titor acompañará aos alumnos e alumnas interesados a un probador situado nos camerinos do salón de actos, entrando cos alumnos dende o aparcamento de profesores. O alumnado anotará as prendas que queren e as tallas de cada unha.

2º Facer a solicitude

Cada alumno fará a súa propia solicitude a través do seguinte formulario web. Este enlace tamén se enviará por correo a todo o alumando que está subscrito á lista de correo de xefatura. Para os que non están, facilitádelle o acceso:

3º Facer o pagamento

Cada alumno fará o ingreso do importe total no número de conta que se mandou por correo electrónico. Se non recibiches o correo é que non estás subscrito á lista de correo de xefatura. Pregunta ao teu titor. O xustificante do ingreso se entregará na secretaría do centro, có nome do alumno que fai o pedido.

Os prazos son os seguintes:

- Prazo para probar os modelos e tallas: do 22 ao 29 de setembro.

- Prazo para solicitar a roupa a través do formulario web: do 22 ao 3 de outubro.

- Prazo para facer o ingreso e entregar o xustificante en secretaría: do 22 de setembro ao 6 de outubro.

Unha vez rematado o prazo de ingreso se fará o pedido ao fabricante. En canto estea listo se comunicará aos titores para que pasen a recollelo e repartilo aos alumnos.

Animádevos a comprar o voso equipo de roupa!!