Grúa Hidráulica

Curso de Prevención de riscos e manexo seguro de Grúa Hidráulica Articulada

Curso escolar 2016-17

Contido do curso

Para inscribirse no curso hai que facer o seguinte:

1. Introducir os teus datos e envialos a través do formulario de inscrición que se atopa ao final desta páxina. Premer en "Enviar" ao final do formulario. Ao enviar o formulario debe aparecer unha imaxe similar a esta:

2. Facer un ingreso polo importe do curso no número de conta bancaria que se enviou ao alumnado por correo electrónico.

3. Entregar o comprobante do ingreso na secretaría do centro.

O curso se desenvolverá os días 26 de maio (parte teórica), e 2 e 9 de xuño (parte práctica) en xornada de tarde, no noso centro, o IES Universidade Laboral. Cada alumno asistirá a unha única sesión práctica, o día 2 ou ben o día 9, segundo estableza o profesor o día da primeira sesión. A primeira sesión será o día 26 será ás 16:00 h e se xuntarán aos alumnos no hall de entrada.

Prezo: 35 € por alumno/a

Para considerar efectiva a matrícula débese facer a inscrición e entregar o xustificante de ingreso na secretaria do centro, co nome do alumno/a, con data límite o xoves 25 de maio de 2017 en horario de Secretaría.

A asistencia a este curso non xustificará a ausencia ás clases.

O curso se oferta exclusivamente ao alumnado do noso centro.

Unha vez feito o ingreso non se admitirán devolucións, aínda que non se asista ao curso.

O ter feita a preinscrición no curso non da dereito a facer o curso. Débese facer a inscrición tal como se indica anteriormente.

Formulario de inscrición

AdxuntoTamaño