2º BACH

Novo horario 2º Bacharelato. Indicacións para a volta ás clases.

A partir do próximo 25 de maio, o alumnado de 2º de bacharelato pode asistir ás clases voluntariamente. Prégase ler antes as indicacións adxuntas no seguinte ENLACE.

O novo horario, adaptado á situación actual é o seguinte, premer para ver en grande.

Tarefas para o período de Alerta

Todo o profesorado dispón dos datos de contacto por teléfono ou por correo electrónico do alumnado para facer un seguimento contínuo e resolver dúbidas.

Latín e Grego:

• O alumnado seguirá as clases a través da plataforma Edmodo. Se teñen algún problema para facelo, deberán poñerse en contacto coa profesora no correo electrónico abvagra@gmail.com

Inglés:

• A profesora titular da asignatura fará o seguimento do alumnado empregando a plataforma EdModo

Física e Química: Seguimento pola plataforma Google Classroom.

Francés:

• A profesora titular da asignatura fará o seguimento do alumnado empregando mensaxería instanténea e correo electrónico.

Matemáticas aplicadas II:

• A profesora titular da asignatura fará o seguimento do alumnado empregando o correo electrónico.

Orientación:

• Ao pulsar obtense información sobre as ABAU.

TIC's:

• O profesor titular da asignatura enviará as tarefas e fará o seguimento a través dunha conta de Google Drive compartida co alumnado. Para calquera dúbida, contactar co correo jmtecnoloxia@gmail.com

Lengua Castellana y Literatura:

Portugués:

Música:

Relixión Católica:

Lingua Galega e Literatura + Literatura galega do século XX e actualidade:

• Reciben as tarefas por correo electrónico m.asuncaneda@gmail.com
  • Conta de Instagram da asignatura.

Xeografía, Historia e Arte: