1º BACH

Tarefas para o período de Alerta

Pulsar sobre os enlaces para acceder aos recursos:

Latín e Grego:

1. Deberán comunicar a súa dirección de correo para ser incluídos na plataforma EdModo no seguinte correo: abvagra@gmail.com
  2. No blog de Latín haberá unha entrada con máis info.

Lengua Castellana:

• Tarea 01
  • Google Classroom 1º A Clave:  bosabeg
  • Google Classroom 1º B Clave:  6trb56t

Matemáticas (Modalidade de ciencias)

Física e Química: Seguimento pola plataforma Google Classroom.

Bioloxía:

Inglés:

• Correo de contacto nievescidadexinzo@gmail.com
  • A profesora titular da asignatura fará o seguimento do alumnado empregando a plataforma EdModo

Francés:

• A profesora titular da asignatura fará o seguimento do alumnado empregando mensaxería instanténea e correo electrónico.

Lingua Galega e Literatura:

• O profesor empregará a plataforma Google Classroom, clave: 4nm2q6a.

Portugués:

TIC's:

• O alumnado empregará a aplicación Telegram do seu teléfono móbil. Unha vez dentro, terán que localizar o usuario do profesor. O traballo para estes días coordinarase a través desta aplicación.

Educación física:

Música:

Historia do mundo contemporáneo:

Filosofía:

• O profesor contactará co alumnado a través da súa conta de correo jlvg326@gmail.comOs alumnos que ían participar nos dous traballos voluntarios (a tradución e a historia das filósofas da antigüidade), deben comunicarllo expresamente ao profesor nese enderezo de correo.

Relixión Católica:

Comentario de texto:

Economía:

• O traballo proposto xa foi enviado ao grupo da clase. Mandarán o seu traballo o correo do profesor.