English Week

Un grupo do alumnado de 4º da ESO, acompañado pola profesora Teresa Dacuña, asistiu do 17 ao 23 de Novembro á “English Week”, un campamento de inmersión lingüística celebrado nos Peares, en Lugo. A temática traballada baseouse no medio ambiente e nas distintas estratexias para mellorar e conservar a nosa contorna: as causas da contaminación, as fontes de enerxia renovables, o cambio climático e o quecemento global, a reciclaxe, etc. Os grupos estaban formados por 10 alumnos e alumnas dos distintos institutos galegos participantes no programa, dirixidos por un monitor que sempre empregaba o inglés como lingua vehicular. O resultado de todo este traballo foron uns fantásticos proxectos, presentados polo alumnado ao rematar o campamento. Tamén fixeron unha ruta pola natureza e unha visita guiada ao embalse dos Peares. Foi una estupenda actividade na que, ademáis de convivir e compartir experiencias con persoas de distinta procedencia, melloraron a súa competencia no uso do inglés e chegaron a empregalo de xeito fluído…esperamos repetir o vindeiro curso!

English Week 9