Listado DEFINITIVO Fondo solidario de libros de texto

Listado DEFINITIVA ADMITIDOS

Listado DEFINITIVA EXCLUÍDOS

Relación de alumnado e libros adxudicados por curso.

Os libros serán repartidos polo profesorado da materia correspondente a partir do martes 17 de setembro,

dependendo das existencias do centro.

Os vales para adquisición de material escolar poderanse recoller na conserxería do centro a partir do Martes 17.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Listado PROVISIONAL ADMITIDOS

Listado PROVISIONAL EXCLUÍDOS

Reclamacións ata o 18 de xullo, no centro.

Publicación listaxes definitivas coa relación dos libros adxudicados o 13 de setembro.

Os libros serán entregados nas propias aulas a partir do 16 de setembro co inicio do curso escolar.

Listado PROVISIONAL VALES MATERIAIS

Recollida de vales dos aprobados en xuño a partir do 16 de xullo de 9:00 a 13:00. O alumnado con materias non superadas poderá recoller os vales a partir do 17 de setembroOs vales só os poderá recoller a persoa solicitante.