20/07/20

Véñense de publicar as listaxes de persoas con praza adxudicada para proxectos de formación profesional dual para o curso 2020/21.

No noso centro foron seleccionadas oito persoas para cursar o  Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial. Parabéns a todas elas, deberán agora matricularse antes do día 27 de xullo ás 13:00 horas.

15/07/20

Hoxe publicáronse as listaxes definitivas de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2020/21.

Finalmente foron 15 as persoas interesadas en cursar o Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial no I.E.S. Manuel Chamoso Lamas. O vindeiro venres 17 de xullo continuarase co proceso de selección por parte das entidades colaboradoras.

9/07/2020

Rematado o prazo de presentación, foron publicadas as listaxes provisionais de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2020/21. Ábrese agora o prazo de presentación de reclamacións contra estas listaxes, ata as 13:00 horas do luns 13 de xullo.

A relación definitiva de solicitantes publicarase o 15 de xullo e do 15 ao 17 establécese o período de selección por parte das entidades colaboradoras.

Houbo 14 solicitudes para cursar o Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial no I.E.S. Manuel Chamoso Lamas. As persoas solicitantes serán convocadas entre o 15 e o 17 de xullo para acudir ao centro e ser entrevistadas polos representantes das empresas colaboradoras.

24/06/2020

En setembro comezará a impartirse no noso centro unha nova edición do Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial na modalidade de FP dual.

Serán 11 alumnos os que poderán cursar este ciclo. Atención aos prazos do proceso de admisión !!!

20/06/2020

Publicado o calendario de admisión a ciclos de formación profesional e FP dual para o curso 2020/2021. Prazo de presentación de solicitudes do 25 de xuño ás 9.00 ao 8 de xullo ás 13.00 horas.

Consulta aquí as principais datas do proceso de admisión á FP dual.

18/06/2020

Outro dos nosos alumnos incorporarase o luns 22 de xuño á empresa Inplasor Galicia, S.L. para comezar  o seu período de formación na empresa.

Convocadas axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo ou FP dual. Consulta aquí a convocatoria.

18/05/2020

O día 1 de abril era a data prevista para que os alumnos do Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial comezaran a sua estadía nas empresas. Logo de ter que ser suspendida dita incorporación pola situación creada pola pandemia do Covid-19, o pasado xoves 14 de maio principiaron dous alumnos o período de formación na empresa Gri Towers Galicia, S.L. Hoxe, luns 18, farano tres alumnos máis na empresa Aceites Abril, S.L. e outro na empresa Robimat Sistemas, S.L.

Outros catro alumnos terán que agardar a que as circunstancias permitan o inicio das suas prácticas.