CONVOCATORIA ERASMUS + 2019 - 2020

Ábrese o prazo para solicitar CATRO becas ERASMUS+ do programa KA-102 á que poden concursar os alumnos e alumnas dos Ciclos Medios de Electromecánica do Vehículo Automóbil, Instalacións Eléctricas e Automáticas e Xestión Administrativa e outras CATRO becas ERASMUS+ do programa KA-103 para os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Admistración e Finanzas. O prazo de entrega de documentación será de 14 DÍAS NATURAIS a contar dende o día LUNS 28 de OUTUBRO.

Adxúntanse un arquivo PDF cos Criterios de Selección, o impreso de solicitude idéntico para cada mobilidade e aclaracións sobre o contido dos proxectos.

Tedes a o impreso de solicitude nesta páxina web, ou ben solicitádeo directamente ao voso Profesor de FOL (Coordinador Erasmus).

IMPORTANTE

Cada solicitude debe conter un CV Europass e unha Carta de Motivación Europass en galego ou castelán e no idioma do país de destino. Estes documentos están á vosa disposición no seguinte enlace https://europass.cedefop.europa.eu/editors/es/cv/compose

COMISIÓN SELECCIÓN ERASMUS.pdf123.18 KB