3º PMAR. Recuperación de avaliacións suspensas

Materia Indicacións para a organización das tarefas Contacto co docente
Ámbito científico - matemático O alumnado que teña suspensa a 1ª e/ou 2ª avaliación recibirá traballo específico para a súa recuperación. O docente porase en contacto con cada un/unha a través dos correos electrónicos ou da mensaxería Abalar.
As tarefas estarán na Aula virtual na parte superior do curso na sección chamada: “Traballo específico de recuperación”
noemiaulavirtual@gmail.com
Ámbito lingüístico - social Mándovos por correo distintas probas (Xeografía, Lingua Galega e Lingua Castelá) que recollen o contido mínimo que vimos nas dúas primeiras avaliacións. Tedes que enviarmas feitas por correo. helenaaulavirtual@gmail.com
Tecnoloxía O alumnado que teña suspensa a 1ª avaliación, a 2ªavaliación ou as dúas avaliacións terá traballo específico para a súa recuperación.
O alumnado que teña as dúas avaliacións aprobadas terá traballo especifico.
As tarefas estarán na Aula virtual e poderan facelas chegar ao correo electrónico da docente
ticytecnologia0@gmail.com
Relixión O alumnado que teña suspensa a 1º e 2º avaliación terá traballo específico para a súa recuperación. As tarefas estarán na Aula Virtual e poderán facelas chegar ao correo electrónico da docente. beatrizferreiracouto@gmail.com
Música O alumnado que teña suspensa a 1ª avaliación dispón de exercicios para a súa recuperación nun cartafol específico na Na Aula virtual.
O alumnado poderá enviar as tarefas ao correo electrónico da profesora.
mgvaulavirtual@gmail.com
EPVA O alumnado que teña suspensa a asignatura recibirá traballo específico para a súa recuperación. O docente porase en contacto  para dúbidas a través do correo electrónico ou da mensaxería Abalar.
Los alumnos de 3º de la ESO  con la primera  evaluacíón suspensa de EPVA tienen que repetir las láminas de dibujo técnico realizadas durante el primer trimestre y enviarlas a  la carpeta RECUPERACIÓN 1ªEVALUACIÓN . Los alumnos que tengan la segunda evaluación suspensa deben entregarme el trabajo de “la figura humana”. Enviarlo a la carpeta  RECUPERACIÓN 2ª EVALUACIÓN. Plataforma:Aula Virtual.
plasticaaulavirtual@gmail.com
Valores éticos O alumnado que teña suspensa a asignatura recibirá traballo específico para a súa recuperación. O docente porase en contacto  para dúbidas a través do correo electrónico ou da mensaxería Abalar.
Los alumnos de 3º de la ESO  con la primera  evaluacíón suspensa de VALORES tienen que hacer el trabajo de  “EL MEDIO AMBIENTE”(camiseta reivindicativa +videos) y enviarlo a  la carpeta RECUPERACIÓN 1ªEVALUACIÓN . Plataforma: Edixgal(sección 1)
Los alumnos con la segunda evaluación deben entrega el trabajo “Ventajas e inconvenientes de Internet” que se encuentra en la carpeta”RECUPERACIÓN 2ª EVALUACIÓN”. Plataforma edixgal(sección 1)
plasticaaulavirtual@gmail.com